• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kommer vara typ som den här bronsvarianten fast med stål/silver visare om jag inte såg fel senast.

992389499.jpg
Tror t.o.m. att det bli fler varianter än så. Svart eller vit tavla, med eller utan datum, med Mercedesvisare eller raka och med visarna och index i silver eller guld. Hur många olika modeller blir det? 16 olika :-O

Själv tycker jag att kombon svart tavla, no date, raka visare i silver låter som den bästa :)

Har haft en annan damasko innan, och jag fullkomligt älskar att dom i princip inte går att repa, när jag sålde den gamla hade den suttit på min arm nästan nonstop i 7 år! Fanns inte ens ett Micro märke!
Det är riktigt coolt. Min fru har en Traska som hon använder nästan dagligen och det är samma med den, inte ett märke!

Smög mig ut på förmiddagsfikat, åskan och regnet har precis passerat. Räknar ner tiden, minut för minut, snart semester. Följer också trackingen via DHL Express intensivt, för att se att leveransen från Zelos flyter på :nailbiting:

Hade varit underbart att åka direkt efter jobbet och hämta ut min Zelos Swordfish det första man gör på semestern :)

Jag och min Spinnaker önskar alla i tråden en fin fredag!

upload_2019-7-12_10-20-34.jpeg

Smög mig ut på förmiddagsfikat, åskan och regnet har precis passerat. Räknar ner tiden, minut för minut, snart semester. Följer också trackingen via DHL Express intensivt, för att se att leveransen från Zelos flyter på :nailbiting:

Hade varit underbart att åka direkt efter jobbet och hämta ut min Zelos Swordfish det första man gör på semestern :)

Min har inte ens blivit skickad. Släng upp mycket bilder sedan! :cool:

Min har inte ens blivit skickad. Släng upp mycket bilder sedan! :cool:

Min Mako ligger hos DHL ombudet nu, skall hämta om några timmar :)

Tillbaka
Topp