• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Blivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? :).
Spinnaker hull kanske?
Screenshot_20190712_104654_com.android.chrome.jpg

Har den inte? Vad skumt att det inte skickas ut samtidigt :(
Håller tummarna att din skickas redan idag! Lovar att posta rikligt med bilder när den är i min ägo :happyhappy:

Underbart! Ser fram emot härliga bilder på den :)

Ja, lite lustigt. Dom skulle dock ut i olika batcher. Ligger en länk till min GMT med i beställningen.

Blivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? :).
Det ligger en sjukt cool Gruppo Gamma på K&S som jag hade köpt för längesen om jag inte hade haft armar som är alldeles för klena för en sån klocka.
https://klocksnack.se/threads/peacekeeper-nytt-pris-18-2.104201/#post-2639165

Har plockat ihop några "egna varianter" från getatwatch för några år sen. Kanske inte helt rumsrent men dom håller/höll förvånansvärt bra kvalle på sakerna och är trevliga att kommunicera med. Blir ju helt klart affordable ;)

Spinnaker hull kanske?

Kolla in Magrette och Gruppo Gamma :)

Gruppo gamma kommer du nog närmast med. Dessutom har dom många nöjda användare.

Håller med, GG är bäst, tätt följd av Magrette och sen har du lite mer affordable alternativ som Maranez Layan/Ratcha och Benarus Moray

20180312_182536.jpg
racha1.jpg

4e4c6c12845db6ec6e7481d66a40b3df.jpg

Benarus-Watches.jpg

Det ligger en sjukt cool Gruppo Gamma på K&S som jag hade köpt för längesen om jag inte hade haft armar som är alldeles för klena för en sån klocka.
https://klocksnack.se/threads/peacekeeper-nytt-pris-18-2.104201/#post-2639165

Min gamla :)

Spinnaker hull kanske?

Spinnaker Hull är väl den första jag kommer att tänka på. :)
https://www.spinnaker-watches.com/collections/hull-mens-watch

Edit: Tvåa på bollen!
SP-5059-01-Q_1024x1024.jpg

Kolla in Magrette och Gruppo Gamma :)

Gruppo gamma kommer du nog närmast med. Dessutom har dom många nöjda användare.

Har plockat ihop några "egna varianter" från getatwatch för några år sen. Kanske inte helt rumsrent men dom håller/höll förvånansvärt bra kvalle på sakerna och är trevliga att kommunicera med. Blir ju helt klart affordable ;)

Helt klart Gruppo Gamma!
Photo-Feb-09-1-20-13-PM.jpg

Variera dig lite och kör nåt ryskt:
image.jpg
Vodolaz-Automatic-Moscow-Classic-2416B-04361021-Us.jpg
5451b.jpg

Sök på Moscow Classic på ebay..

Håller med, GG är bäst, tätt följd av Magrette och sen har du lite mer affordable alternativ som Maranez Layan/Ratcha och Benarus Moray

20180312_182536.jpg
racha1.jpg

4e4c6c12845db6ec6e7481d66a40b3df.jpg

Benarus-Watches.jpg

Min gamla :)
Han knappt posta inlägget förrän det bara öste in med tips! Gör ni inget annat än hänger i denna tråden? ;)
Tack för alla tips! Nu har jag å göra med att kolla upp allt detta:).

Han knappt posta inlägget förrän det bara öste in med tips! Gör ni inget annat än hänger i denna tråden? ;)
Tack för alla tips! Nu har jag å göra med att kolla upp allt detta:).

Nu förstår jag inte? Vad skulle man annars göra om man inte hänger här? Vara ute i det riktiga livet..? :confused::eek:

Haha, alla sitter och gnuggar händer så fort en sån här fråga kommer! :p

Klocksnacks effektivaste och nördigaste tråd haha! Och jag instämmer med @MaBr, vad skulle vi annars hitta på om dagarna?!

Tillbaka
Topp