Spinnaker hull kanske?Blivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spinnaker hull kanske?Blivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? .
Spinnaker Hull är väl den första jag kommer att tänka på.Blivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? .
Kolla in Magrette och Gruppo GammaBlivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? .
Blivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? .
Min har inte ens blivit skickad. Släng upp mycket bilder sedan!
Min Mako ligger hos DHL ombudet nu, skall hämta om några timmar
Har den inte? Vad skumt att det inte skickas ut samtidigt
Håller tummarna att din skickas redan idag! Lovar att posta rikligt med bilder när den är i min ägo
Underbart! Ser fram emot härliga bilder på den
Det ligger en sjukt cool Gruppo Gamma på K&S som jag hade köpt för längesen om jag inte hade haft armar som är alldeles för klena för en sån klocka.Blivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? .
Inte ännu, GMW-B5000V Aged IP LE Inte lika affordable längre men så coolTraska? Eller vad. Kom igen sluta med detta teasandet!
Har plockat ihop några "egna varianter" från getatwatch för några år sen. Kanske inte helt rumsrent men dom håller/höll förvånansvärt bra kvalle på sakerna och är trevliga att kommunicera med. Blir ju helt klart affordableBlivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? .
Helt klart Gruppo Gamma!Blivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? .
Ja, lite lustigt. Dom skulle dock ut i olika batcher. Ligger en länk till min GMT med i beställningen.
Blivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? .
Spinnaker hull kanske?
Kolla in Magrette och Gruppo Gamma
Gruppo gamma kommer du nog närmast med. Dessutom har dom många nöjda användare.
Det ligger en sjukt cool Gruppo Gamma på K&S som jag hade köpt för längesen om jag inte hade haft armar som är alldeles för klena för en sån klocka.
https://klocksnack.se/threads/peacekeeper-nytt-pris-18-2.104201/#post-2639165
Riktigt cool och baksidan är så jäkla udda och snygg samtidigt.Min gamla
Spinnaker hull kanske?
Spinnaker Hull är väl den första jag kommer att tänka på.
https://www.spinnaker-watches.com/collections/hull-mens-watch
Edit: Tvåa på bollen!
Kolla in Magrette och Gruppo Gamma
Gruppo gamma kommer du nog närmast med. Dessutom har dom många nöjda användare.
Har plockat ihop några "egna varianter" från getatwatch för några år sen. Kanske inte helt rumsrent men dom håller/höll förvånansvärt bra kvalle på sakerna och är trevliga att kommunicera med. Blir ju helt klart affordable
Helt klart Gruppo Gamma!
Variera dig lite och kör nåt ryskt:
Sök på Moscow Classic på ebay..
Han knappt posta inlägget förrän det bara öste in med tips! Gör ni inget annat än hänger i denna tråden?Håller med, GG är bäst, tätt följd av Magrette och sen har du lite mer affordable alternativ som Maranez Layan/Ratcha och Benarus Moray
Min gamla
Var hittar ni bilderna? Borealis hemsida är ett skämt eller så är det jag som bara är oduglig på att hitta informationen...Passar mig bättre.
Det verkar komma en version med datum också, för de som gillar det. Här i vintage stil.
Facebook och instagramVar hittar ni bilderna? Borealis hemsida är ett skämt eller så är det jag som bara är oduglig på att hitta informationen...
Nu förstår jag inte? Vad skulle man annars göra om man inte hänger här? Vara ute i det riktiga livet..?Han knappt posta inlägget förrän det bara öste in med tips! Gör ni inget annat än hänger i denna tråden?
Tack för alla tips! Nu har jag å göra med att kolla upp allt detta.
Nä det är sant det kan kvitta!Nu förstår jag inte? Vad skulle man annars göra om man inte hänger här? Vara ute i det riktiga livet..?
Han knappt posta inlägget förrän det bara öste in med tips! Gör ni inget annat än hänger i denna tråden?
Måste vara så! Har aldrig varit med om en så snabb respons på ett forum!Haha, alla sitter och gnuggar händer så fort en sån här fråga kommer!
Tråden kallas också - Den barmhärtiga samarittråden. Vi har vigt våra liv åt micro/affordable-klockor. Vid akutfrågor så har vi en responstid på max 3 minuter .Måste vara så! Har aldrig varit med om en så snabb respons på ett forum!
Jag håller med, baksidan var ett samarbete med en lokal konstnär och skulle ha varit i färg först men tycker det blev riktigt bra i svartvitt. Tror det tillverkades 50ex av varje tavla.Riktigt cool och baksidan är så jäkla udda och snygg samtidigt.
Sören va ball! Lätt snyggaste casebacken everJag håller med, baksidan var ett samarbete med en lokal konstnär och skulle ha varit i färg först men tycker det blev riktigt bra i svartvitt. Tror det tillverkades 50ex av varje tavla.
Passar ju retro-looken med svartvitt tycker jag. Har du någon wristshot med den?Jag håller med, baksidan var ett samarbete med en lokal konstnär och skulle ha varit i färg först men tycker det blev riktigt bra i svartvitt. Tror det tillverkades 50ex av varje tavla.
Han knappt posta inlägget förrän det bara öste in med tips! Gör ni inget annat än hänger i denna tråden?
Nu förstår jag inte? Vad skulle man annars göra om man inte hänger här? Vara ute i det riktiga livet..?
Haha, alla sitter och gnuggar händer så fort en sån här fråga kommer!
Jag var helt bombsäker på att jag hade det men har letat febrilt och hittar ingaPassar ju retro-looken med svartvitt tycker jag. Har du någon wristshot med den?