Haha, kanske är som Bruce Wayne och BatmanÄr det @thewordfox eller Rommel man frågar sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, kanske är som Bruce Wayne och BatmanÄr det @thewordfox eller Rommel man frågar sig.
Då har man fått semester och även hämtat ut min Zelos Swordfish. Bjuder på lite bilder från paketöppningen, och den första stunden med klockan på handleden. Det ger verkligen mervärde att få den fina trälådan, och ett extra band.
Finns risk för någon ytterligare bild senare, känner mig verkligen oerhört nöjd initialt. Min första Zelos, och min första bronsklocka.
Förtär givetvis ett par Norrlands som ju blivit trådens officiella öl. Skål och trevlig helg mina vänner i tråden! Verkligen feelgood att spana igenom flödet och se alla härliga klockor och öl
Edit: Quken så fel det blev, ber om ursäkt!
ött mooooos!
Ser ju typ ut som min aventurine nuGMT:n fick sig ett bad.
Det är yrseln man vill åt.Jaha, då är man mätt igen. Norrlands och en burk majs det är grejer det. Inga finsmakarmåltider och feta cigarrer här inte .
Precis, ren bugafylla och lätt yrsel. Då är det semester.Det är yrseln man vill åt.
Sand-dust?Ser ju typ ut som min aventurine nu
Kanske något för nästa batchSand-dust?
Fan vad bra den är! Grattis till en fin klocka! Mer bilder!!! Smalnar bandet av något? Undrar hur brett det där spännet är.
Vikt länk, hmm. Du har väl inte pratat med Jack D nyligen .Ni som har köpt den fräsiga pepsi Squalen, hur är armbandet ? Solitt eller vikt ? Bra kvalitetskänsla ??
Han har semesterstängt. Vikarierar f:n gör röda lådvinstanten.Vikt länk, hmm. Du har väl inte pratat med Jack D nyligen .
Eller hur! Känner mig supernöjd! Bättre än jag hoppats på också! Utlovar fler bilder när jag hunnit studera den lite närmare. Åkte iväg med ett par vänner på middag lite hastigt, så inte hunnit reflekterat allt för mycket!
Sitter och blickar mot handleden i smyg på restaurangen, försöker att inte se allt för märklig ut. Känns inte som bandet smalnar av nämnvärt, och spännet är rejält
0910, satans halsfluss, dag 5 så nu gick jag till vårdcentralen, lite nervös, vet ej om jag får hjälp alls eller bet skjortan, då jag är utskriven från Sverige
Ha ha skön bild broder!!! Har aldrig testat kombon Norrlands och majs, verkar koolJaha, då är man mätt igen. Norrlands och en burk majs det är grejer det. Inga finsmakarmåltider och feta cigarrer här inte .
Funkade kanon även om drycken var en överlägsen vinnare över maten .Ha ha skön bild broder!!! Har aldrig testat kombon Norrlands och majs, verkar kool
Va, har du inte låst in dig på toa för att glo på klockan?
Såg nu på massa bilder i gruppen på Facebook. Satan så bra den är i Teal! Någon var uppe i #192 så antar att de är slutsålda snart.