• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Testar länken igen. Typ en halv länk för stor men börjar faktiskt trivas med den
20180608_193058.jpg

Älskar denna tråden, så jäkla kul att det finns små tillverkare därute där många är riktigt lyckade.

Skulle vara bra om det länkades till hemsida och gärna med pris också. :happyhappy:

Älskar denna tråden, så jäkla kul att det finns små tillverkare därute där många är riktigt lyckade.

Skulle vara bra om det länkades till hemsida och gärna med pris också. :happyhappy:

Google is your friend ;)
Skämt åsido, det är absolut något vi kan bli bättre på i tråden
Finns ju en lista i första posten. Om än lite gammal med tanke på hur många nya microbrands det finns :)

Finns ju en lista i första posten. Om än lite gammal med tanke på hur många nya microbrands det finns :)

Sant (och den är ju bra som tusan) men som du säger så är den inte up to date. Tycker bara att det kunde vara kul om man lägger ut en länk och ett pris.

Nåväl, det var bara ett förslag. Och denna tråden är enligt mig den bästa på hela KS ändå :) oavsett länk till hemsidan eller inte.

Apropå Crepas så försöker jag som jag nämnt tidigare att sälja min Tornado, så ingen av er som vill köpa den till ett löjligt bra sommarpris... Ligger ute på k&s för 4500 men kan sänka den till 3,5 K om någon av mina vapenbröder i detta forumet vill ha en schysst sommar skorpa.

Apropå Crepas så försöker jag som jag nämnt tidigare att sälja min Tornado, så ingen av er som vill köpa den till ett löjligt bra sommarpris... Ligger ute på k&s för 4500 men kan sänka den till 3,5 K om någon av mina vapenbröder i detta forumet vill ha en schysst sommar skorpa.
Det var ett grymt erbjudande! Jag tackar ödmjukast för det.
Dock är Det väl så för min egen del att "För mycket klockor, för lite pengar" :)

Senare idag ska jag åka till Kreta för 9 dagars semester. Jag har 2 dyk inplanerade, elfefantgrottorna samt Messerschmitt-vrakplanet som blev nedskjutet utanför Chania under 2a världskriget.
Till denna aktivitet måste jag ju givetvis ha en dykarklocka eller fyra med mig. Så detta är min line-up för resan. Inte bara microbrands, men iaf 50% av stallet :)
20180609_110014~2.jpg

Samt ett antal straps för alla vet ju, ombyte förnöjer :happyhappy:

Senare idag ska jag åka till Kreta för 9 dagars semester. Jag har 2 dyk inplanerade, elfefantgrottorna samt Messerschmitt-vrakplanet som blev nedskjutet utanför Chania under 2a världskriget.
Till denna aktivitet måste jag ju givetvis ha en dykarklocka eller fyra med mig. Så detta är min line-up för resan. Inte bara microbrands, men iaf 50% av stallet :)
20180609_110014~2.jpg

Riktigt bra setup! Trevlig resa :)

20180609_110014~2.jpg

Chr. Ward, Oris, Seiko åsså Borealis. Tja inget som kan gå fel med en sån line up... perfekt till hårda jobb (läs dyk) och även till kväll och finmiddag ;)

Senast ändrad:
20180609_110014~2.jpg

Tror du kommer klara dig ;), trevlig resa.

Tillbaka
Topp