Skiddie
Silver
Alla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
Än så länge 22pers, 50 hade nog varit bra om vi kan skrapa ihop.
Jag vill vara med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
Kan vara ölen som talar men jag känner mig gärna ihop skrapad.Alla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
Jag kan bidra med kvällens micro mitt i tvätthanteringen för att få lite fart på det.Verkar som 'mikro-klocka' avstickar tråden har tagit musten ur folket.
Lämnar intresse på KS micro LE !
Aftonens Micro!
Jag kan bidra med kvällens micro mitt i tvätthanteringen för att få lite fart på det.
stenhård! känner inte igen den där loggan, vad är det för nåt om man får fråga?Aftonens Micro!
Tackar! Det är en Hamtun H1 Stealth. Grym titanboett!stenhård! känner inte igen den där loggan, vad är det för nåt om man får fråga?
Nice! Kollar deras utbud as we speak. Alltid kul med nya namn, verkar vara UK baserat ocksåTackar! Det är en Hamtun H1 Stealth. Grym titanboett!
Jag är gärna med också om det finns plats över...Alla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
Platserna är inte limiterade. Klart du ska med!Jag är gärna med också om det finns plats över...
Under listan på deltagare finns en ”bjud in”-knapp man kan klicka påPlatserna är inte limiterade. Klart du ska med!
Edit: Hur lägger man till fölk i diskussionstråden för mikroklockan?
Bild kommer härUnder listan på deltagare finns en ”bjud in”-knapp man kan klicka på
Bild kommer här
Låter spännande. Jag räcker upp handen med!Alla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
Jag är intresserad av att vara med.Alla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
På tal om det, är det någon som vet när den nya länken släpps?Gudars vad fin den där är! Kommer bli prima när du får tag på den uppdaterade länken.
Jag är lite nyfiken och räcker upp en handAlla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
Mkt vackerAlltså, mitt nästa planerade köp var en Panerai men jag har haft så svårt att bestämma mig för vilken så under tiden så råkade jag spontanköpa en Seiko SRPB23K1 och sen sprang jag på Geckota G-01 (röd) som jag också råkade beställa. Återstår att se om den är lika snygg i verkligheten och på armen. Hade kanske velat ha datum på den men man kan ju inte få allt
Jag med! Grymt initiativ!Räcker upp en hand.