Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänker mig:
I 39mm caset, annan specialgjord tavla för vår stora lilla tråd.
Man kan ju drömma iaf, och jag kommer köpa klockan i ville fall som helst
Alltid lika vackert att se .Tisell fick komma ut och leka idag...
Alltid lika vackert att se .
Tisell fick komma ut och leka idag...
Jag har lurkat här länge och på KS ännu längre.. presentation får jag ta snart!Alla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
Än så länge 22pers, 50 hade nog varit bra om vi kan skrapa ihop.
En fantastisk pjäs i förhållande till sitt pris.Kollat länge på Tisell nu. Den gröna. Vi får se vad som händer den 25:e Jag är väldigt intresserad av att känna på den ett tag.
Tycker ni gett den fina ord!
Ligger en fräsch grön på bukten. 60 euro sist jag kolla, just sayinKollat länge på Tisell nu. Den gröna. Vi får se vad som händer den 25:e Jag är väldigt intresserad av att känna på den ett tag.
Jag beställde en från Korea. Postnord har haft i snart 3 veckor. Ett litet varningens finger bara, fast å andra sidan är väl detta ett känt fenomen.Kollat länge på Tisell nu. Den gröna. Vi får se vad som händer den 25:e Jag är väldigt intresserad av att känna på den ett tag.
Är det mycket billigare än deras EU-sida? Tänkte beställa därifrån annars (euro 279) eller om någon vill släppa sin såklartJag beställde en från Korea. Postnord har haft i snart 3 veckor. Ett litet varningens finger bara, fast å andra sidan är väl detta ett känt fenomen.
$230 ink frakt. Vilket det inte är på EU sidan.Är det mycket billigare än deras EU-sida? Tänkte beställa därifrån annars (euro 279) eller om någon vill släppa sin såklart
Intresserad!Alla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
Du är inbjuden!Intresserad!
40 år här .Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Jag är med på en Mikro klocka, helst med salmon dialAlla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
Vad är det för kul dinka?Räcker också upp handen för en "mikroklocka"
En Yema Rallygraf på mesh från Geckota. Tycker den är skitläcker. Bytte den mot den Squale H1545 som #FreakyLeo skrev en recension om https://klocksnack.se/threads/squales-budgetdykare-h1545.115165/#post-2929254Vad är det för kul dinka?
Alla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
Jag vill vara med!Alla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med
Royal Straps för sailcloth, riktigt fina och med snabbkoppling. Finns på KS också och man kan få 15% rabatt tror jag det var...
Vi fortsätter att bekanta oss dock får nyförvärvet bara kvällstid just nu. Vi håller på och byter lite fasad så på dagarna är det beater som gäller. Väldigt nöjd med klockan men gillar att kunna byta lite band. Verkar vara sådan där snabbkoppling på springbarsen på denna. Om man vill köpa nya har ni några tips bra bars? Måste köpa ett sandfärgat canvas eller sailcloth för jag tror det kommer bli grymt.
Alla som vill vara med och diskutera tråd-klockan räck upp en hand (och skriv en rad) så att ni får vara med