• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Räcker upp en hand, jag gillade förslaget nedan, riktigt bra, gärna plexi och runt 5-6k i pris.

Jag tänker mig:
o1v-gmt_2017_1kx1k_06.1545380191.jpg

I 39mm caset, annan specialgjord tavla för vår stora lilla tråd.
Man kan ju drömma iaf, och jag kommer köpa klockan i ville fall som helst :)

En ks-micro låter kul. Gärna i field eller Explorer version runt 5k. Gärna i diskretare färger så den passar till allt. Steinhart gmt:n som postades tidigare var också trevlig. Ser fram emot att se vad som brainstormas fram. Mitt förslag till färg på tavla skulle vara mossgrönt.

rps20190714_213134_126.jpg

Vi fortsätter att bekanta oss dock får nyförvärvet bara kvällstid just nu. Vi håller på och byter lite fasad så på dagarna är det beater som gäller. Väldigt nöjd med klockan men gillar att kunna byta lite band. Verkar vara sådan där snabbkoppling på springbarsen på denna. Om man vill köpa nya har ni några tips bra bars? Måste köpa ett sandfärgat canvas eller sailcloth för jag tror det kommer bli grymt.

rps20190714_213134_126.jpg

Vi fortsätter att bekanta oss dock får nyförvärvet bara kvällstid just nu. Vi håller på och byter lite fasad så på dagarna är det beater som gäller. Väldigt nöjd med klockan men gillar att kunna byta lite band. Verkar vara sådan där snabbkoppling på springbarsen på denna. Om man vill köpa nya har ni några tips bra bars? Måste köpa ett sandfärgat canvas eller sailcloth för jag tror det kommer bli grymt.
Royal Straps för sailcloth, riktigt fina och med snabbkoppling. Finns på KS också och man kan få 15% rabatt tror jag det var...

Tillbaka
Topp