• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Inleder första officiella semesterdagen med en dagstur till Sundsvall, Allsvensk fotboll och Giffarna - Hammarby är på agendan.

Det blev ingen Norrlands idag, men Mythos kanske är den grekiska motsvarigheten? ;)

Önskar alla micro-vänner som berikar denna tråd en fin vecka :)

upload_2019-7-15_17-6-5.jpeg

F62F85AD-AAD7-4B96-A54C-D0F28FBBADC9.jpeg
Har fått en möjlighet att köpa en Zinex GMT, en riktig fining! Zinex var alltså föregångaren till Zixen, då det blev någon slags rättstvist med nåt annat bolag fick de ändra namn till just Zixen. Nu är väl klockorna och märket nedlagt om jag inte är fel påläst. Kanske därför priserna på klockor som cirkulerar dragit iväg käpprätt åt helskotta....

Hursomhelst har jag ju haft siktet inställt på en GMT som nästa klocka. Hade dock inte en tanke på denna. Vad tycker ni , köra eller avvakta ...
Beror på priset förstås men den är häftig...

Ser trevlig ut men Corgeut brukar ha låg waterresist på sina. Denna har 3atm och mineralglas. Har för mig Parnis är inblandade men kan ha fel där. Not for me.
Bandet var dock riktigt trevligt :).
Seriöst... :( (och då menar jag inte Nilas) Jävligt moget, är det ok om jag postar en bild på en hundbajs med märkt rolex/bolm?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp