Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästkust. Åker till Bovallstrand imorrnWotd. Var tänkt att bli på sjön idag, blåser lite för mycket för att vara skönt. Vart tog förra sommarens väder vägen? Med denna på armen kan man göra vilket som.
Eller utsikten egentligen...
(Snacka om att ha missat fokus )
Hamilton Intra-MaticÄr på lite halvhjärtad jakt efter en "lite finare" kronograf och snubblade över Baltic Bicompax 001. Lite utanför min komfortzon, så skulle gärna höra era funderingar och kanske andra alternativ? Finns ju lite sköna Hamilton och så men försöker undvika vintageträsket för tillfället.
Tack på förhand, ha en bra dag
Maen såg spännande men ganska otillgänglig ut. Hamiltonen rasar iväg lite prismässigt så att säga, men är väldigt fin...Hamilton Intra-Matic
Maen Skymaster
Funderar på att sälja min Steinhart ocean one bronze. Gillar den väldigt mycket men då jag på senare tid har använt klockor i 36-40-spannet så känns den plötsligt lite stor. Någon i tråden som är sugen att prova?
jag har en sådan här. Bra pris o bra storlek på en handuppdragen kronografMaen såg spännande men ganska otillgänglig ut. Hamiltonen rasar iväg lite prismässigt så att säga, men är väldigt fin...
Den som heter ”Light Brown”. Allt som följde med vid köpet är med, dvs originalläderband, box och papper. Sitter nu på ett burgundy-nato. Kan skicka PM!Intresserad helt klart, vilken färg är det?
Tillbehör osv?
Även jag är intresserad helt klart! Skulle det inte bli något mellan dig och silvergrantz får du gärna pma migFunderar på att sälja min Steinhart ocean one bronze. Gillar den väldigt mycket men då jag på senare tid har använt klockor i 36-40-spannet så känns den plötsligt lite stor. Någon i tråden som är sugen att prova?
Nu snackar vi verkligen djupt vatten för mig haha, ryssarna har ju en uppsjö av kronografer så här är det lätt att gå vilse. Clean look på din dock, lite ovanligt för och vara en ryss kände jag rent spontantjag har en sådan här. Bra pris o bra storlek på en handuppdragen kronograf
https://www.poljot24.de/en/uhrtypen/chronographen/pilot-chronograph-civil.html?___SID=U
Den är clean som sagt, liksom Poljoten som designen grundar sig på. Båda säljs på poljot24 (men Poljoten där är en nyutgåva, alltså inte från den klassiska Poljot-fabriken).Nu snackar vi verkligen djupt vatten för mig haha, ryssarna har ju en uppsjö av kronografer så här är det lätt att gå vilse. Clean look på din dock, lite ovanligt för och vara en ryss kände jag rent spontant
Den som ändå fick ligga.Stackars mina andra klockor som får ligga!!
Spännande. Vet du om de släpper ett begränsat antal? Blir också spännande att se hur många som hamnar på forumet.Adraga finns nu upplagd på Borealis hemsida men status är just nu slutsåld vilket betyder att den bör släppas när som helst, statusen ändras till i lager när dom släpps:
https://www.borealiswatch.com/store/Borealis-Adraga-c33350174
Den som ändå fick ligga.
Haha, tänkte samma sak.Den som ändå fick ligga.
Se där jag, riktigt härligt. Hoppas på kanoonväder. Välkommen .Bästkust. Åker till Bovallstrand imorrn
Borealis släpper alltid begränsat antal och kan göra en uppdaterad batch längre fram om det sålt bra vilket jag misstänker att denna kommer göra. Gissar på att de säljer ut på förbokning eller nära nog i alla fall, om man ser till deras trackrecord så är det någon enstaka modell som inte gjort det tidigare. Misstänker att det blir 50-100 ex per version.Spännande. Vet du om de släpper ett begränsat antal? Blir också spännande att se hur många som hamnar på forumet.
Är extremt sugen på en. Det som kanske talar emot det för min del är att man ska behöva vänta i 7 månader. Jag har problem med att vänta ut en vanlig rek.frakt .Borealis släpper alltid begränsat antal och kan göra en uppdaterad batch längre fram om det sålt bra vilket jag misstänker att denna kommer göra. Gissar på att de säljer ut på förbokning eller nära nog i alla fall, om man ser till deras trackrecord så är det någon enstaka modell som inte gjort det tidigare. Misstänker att det blir 50-100 ex per version.
Du är en förebild för oss alla!Fylla på kylen i förtältet,Norrlands va det ja
Är extremt sugen på en. Det som kanske talar emot det för min del är att man ska behöva vänta i 7 månader. Jag har problem med att vänta ut en vanlig rek.frakt .
Den sitter och väntar på mitt ombud vet inte hur jag ska göra med frugan. dom skickade i fredags/lördags och beställde i tisdags / onsdags? Så typ en vecka. Var lite längre på den blå tydligen.Har du hört något nytt om leveransen? Jag fick intrycket att det var 2-3 veckors leveranstid från Tourby, men det kanske är beroende av modellen? Det skall bli väldigt spännande att höra vad du tycker när klockan kommer.
Schysst! Får jag fråga om du haft problem med att trycka tillbaka kronan efter att du ställt tiden?Dagens kompanjon
Åååhh, mums!!!Fylla på kylen i förtältet,Norrlands va det ja