Hjelm
Guld
Den tuffaste enligt migSlog till på en blå, känner att jag kommer ångra mig om jag inte testade, får avyttra den här om det visar sig att den inte är till för mig #FOMO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den tuffaste enligt migSlog till på en blå, känner att jag kommer ångra mig om jag inte testade, får avyttra den här om det visar sig att den inte är till för mig #FOMO
Fantastiskt härliga fasningar på boetten, lär bli fin i solen!Slog till på en blå, känner att jag kommer ångra mig om jag inte testade, får avyttra den här om det visar sig att den inte är till för mig #FOMO
Nu blev jag även sugen på en blå...Slog till på en blå, känner att jag kommer ångra mig om jag inte testade, får avyttra den här om det visar sig att den inte är till för mig #FOMO
Det är bara att köra!Nu blev jag även sugen på en blå...
Haha, nej en får räcka, men den blå färgen var väldigt snygg. Finns även ett par varianter till som jag gillade. Helt galen väntetid nu bara.Det är bara att köra!
Jag är jävligt sugen, men väntetiden alltså...Haha, nej en får räcka, men den blå färgen var väldigt snygg. Finns även ett par varianter till som jag gillade. Helt galen väntetid nu bara.
Kul att se DanHenry på länk, snyggt!Lite micro i lådan även här.
Allt är bättre på länk, det är sen gammalt.Kul att se DanHenry på länk, snyggt!
Kör länk på det mesta nuförtiden och en gång i tiden var det gummi på allt.Allt är bättre på länk, det är sen gammalt.
Men bete dig för f*n! Typ inte tillåtet att ha två så fina dinkorIdag kom Tropic dessvärre går det inte att rubba bezel!!
Haha hur tror du mitt huvud blir nu,den tar jag nej den.Men bete dig för f*n! Typ inte tillåtet att ha två så fina dinkor
Snyggt. Den är bra den där!!
Idag kom Tropic dessvärre går det inte att rubba bezel!!
Skumt med bezel. Känns ju som bland det första man borde testa vid QCIdag kom Tropic dessvärre går det inte att rubba bezel!!
Ja lite så den va supertrög och jag lyckades vrida en bit sen sitter denså tråkigt.Skumt med bezel. Känns ju som bland det första man borde testa vid QC