Sjukligt beteende. Jag har bytt klocka fyra gånger idag, känns mer rimligt.
Ja bara gnugga in det, men imorgon kommer jag att ha minst tre på underarmen samtidigt .Samma här när jag räknar efter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukligt beteende. Jag har bytt klocka fyra gånger idag, känns mer rimligt.
Ja bara gnugga in det, men imorgon kommer jag att ha minst tre på underarmen samtidigt .Samma här när jag räknar efter.
Tufft när det blir tight schema. Det är viktigt att variera sig, kan vara skadligt annars.Tre för mig, men jag har varit sjukligt upptagen med barn.. kunde varit fler byten.
Har du badat med en klocka?Lagt en fin klocka med spänne i saltvatten, helt naturlig sak att göra.
Inte konstigare än att äta och sova tycker jag. Blir det bra då?Lagt en fin klocka med spänne i saltvatten, helt naturlig sak att göra.
Grattis till pjäsen! Trevligt trevligtFick hem en ny klocka i dag! Jag var lite besviken när jag missade Kickstarter-kampanjen men så dök den upp på K&S härom veckan. Väldigt mysig urtavla och enligt mig en väldigt snygg klocka!
Piffig och stilren. Vad är skalan på ringen till för?Fick hem en ny klocka i dag! Jag var lite besviken när jag missade Kickstarter-kampanjen men så dök den upp på K&S härom veckan. Väldigt mysig urtavla och enligt mig en väldigt snygg klocka!
Det med. Sen ligger en bronsare med spänne i havsvatten för lite patinering. Gör inte alla så? (Finns nån bild lite tidigare i tråden från i em.)Har du badat med en klocka?
Misstänkte det. Whatever floats your boatDet med. Sen ligger en bronsare med spänne i havsvatten för lite patinering. Gör inte alla så? (Finns nån bild lite tidigare i tråden från i em.)
Klockan är fint patinerad med många nyanser i. Behöver egentligen inte mer kanske men vad tusan skall spännet i så...Inte konstigare än att äta och sova tycker jag. Blir det bra då?
Ser fram emot jämförelsebilder och åsikter!Kul,tror dock jag gillar Pepsin mer.
Får hem en Tropic imorgon och skall bli intressant att jämföra.
Gillar din signatur, havet regerar.Misstänkte det. Whatever floats your boat
Skadar aldrig. Upp med bilder när det är klart!Klockan är fint patinerad med många nyanser i. Behöver egentligen inte mer kanske men vad tusan skall spännet i så...
Selbverständlig. Lär få ligga en vecka.Skadar aldrig. Upp med bilder när det är klart!
Snyggt? Vad är det för objektiv du har köpt?
Fina grejer du har Hade 35an förut, var en riktig favorit men lite snävare vinkel hade nog gjort att jag använt kameran ännu mer. Dreglade länge efter 56an men slog aldrig till och nu har jag inte ens kameran kvar
Köpte ett beg Fujinon 50 mm f2 WR. Behöver vara lite mer stealth i foto av familjen. Funkar såklart bra för klockor också. Kompletterar objektivparken som består 14 mm f2.8, 35 mm f1.4. Kamera Fujifilm XT-1 än så länge. Gillar grejerna fantastiskt mycket.
Sen funderar jag på att dränka denna bronsklockan i saltvatten också.
:-Onär man inte kollat sen i helgen och man ligger 30 sidor efter?!? ledsen men den här tråden måste jag sluta följa. jag får ingen tid över att göra ingenting.
(kanske dax å dela upp den på något vis? typ max 6k affordables eller nåt?)
Riktigt trevlig uppsättning du har där!
Köpte ett beg Fujinon 50 mm f2 WR. Behöver vara lite mer stealth i foto av familjen. Funkar såklart bra för klockor också. Kompletterar objektivparken som består 14 mm f2.8, 35 mm f1.4. Kamera Fujifilm XT-1 än så länge. Gillar grejerna fantastiskt mycket.
Bra idé, mer saltvatten till bronsarna.
Coken är för jefla snygg!Misstänkte att det inte kunde vara så enkelt
Edit: Får 10% på båda mina Superman GMT jag förbokat då det är mitt första köp men är inte säker om jag ska genomföra köpet, det är ändå 14tkr st
Skönt att höra, ordningen återställdKey west är tillbaka hos mig efter en vecka på K&S Måste ju ha en mikro!
Bra idé, mer saltvatten till bronsarna.
Dessa fina kameror gör mej sugen också. Tittat på en Fujifilm x100f med några tillägg, jacklarns så dyrt... gillar hybridsökaren...
Tackar, tackarGrattis till pjäsen! Trevligt trevligt
Tackar! Piffig är ett bra ord! Telemeterskala används för att avgöra hur långt bort något är.Piffig och stilren. Vad är skalan på ringen till för?
Så bra den satt. Är den mindre än vanligt? Ser att den är 42 mm. Antar att dom brukar vara större?Tjusig!
OT iofs men rekommendation?Köp en äldre modell av kamera och så begagnade objektiv. Det senaste behövs sällan. Objektiven kommer ligga stadigt i prisnivå bara man är rädd om grejer och lådor. Lite som våra beg klockor.
Mycket, MYCKET bra. Ser väldigt trevlig ut.Nu har jag öppnat ett paket som innehöll min första Nya Zeeländska klocka. En knubbig CuSn8-bronskloss med bland annat 500m WR, smörgåstavla, safirkristall och keramiskt vridningsinlägg.
Magrette Moana Pacific Waterman Bronze.
Lådbilderna blev sådär riktigt tråkiga så ni får nöja er med några bilder på min vänstra handled.
Bjöd in dig. Välkommen till 18 sidor till att läsaja, men hittar ingen sån tråd?