Det är ju jättekonstigt. Får prova igen.Nope, tyvärr inte med. Finns inte med i listan med konversationer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju jättekonstigt. Får prova igen.Nope, tyvärr inte med. Finns inte med i listan med konversationer...
Funkade det, jag la till dig igen och pingade in dig?Nope, tyvärr inte med. Finns inte med i listan med konversationer...
36mm är ett väldigt bra mått på kronografer 17mm i bandbredd, not so much36mm, på 17,5 cm, vintage passar iofs med mindre size än moderna dykare
Det förstår jag att den är! Kul att ha klockor med en historia och som man vet att de alltid kommer att finnas kvar. Jag har bara en fyrkantig klocka, den mäter 38mm men bärs snarare som 40-41mm.Haha, noll koll hade han uppenbarligen. Man ska aldrig lita på någon med en sån klocka på armen. Mysig Certina du har där! Tanks bärs ofta lite större än sina mått också.
Certinan är ju ett arv, högt älskad!
Vet inte diagonalen, men visst blir de lite större!
Har träffat några Diesel-Brothers, verkar vara lite korkade allihop.
Sist räddade jag deras (han och hans tjej) dag, då jag såg till att deras katt blev nominerad, dom försvannfrån utställningen ett par timmar.
Tror att han fortfarande inte förstått vad som hände!
Nope, tyvärr. Spelar ingen roll bara jag inte förlorar möjligheten att slå till på en klocka. Hade bara varit kul att läsa. Tack för försöken dock.Funkade det, jag la till dig igen och pingade in dig?
Nähdå, den kommer ut i tråden sen när allt är spikat som jag förstår det. Nu verkar det diskuteras fram förslag med tillverkaren så förhoppningsvis kommer vi fram till en lämplig modell snart. Du har inte någon skum inställning som gör att du inte får notiser från ”icke vänner” eller liknande?Nope, tyvärr. Spelar ingen roll bara jag inte förlorar möjligheten att slå till på en klocka. Hade bara varit kul att läsa. Tack för försöken dock.
Nope, tyvärr. Spelar ingen roll bara jag inte förlorar möjligheten att slå till på en klocka. Hade bara varit kul att läsa. Tack för försöken dock.
Nähdå, den kommer ut i tråden sen när allt är spikat som jag förstår det. Nu verkar det diskuteras fram förslag med tillverkaren så förhoppningsvis kommer vi fram till en lämplig modell snart. Du har inte någon skum inställning som gör att du inte får notiser från ”icke vänner” eller liknande?
Alla medlemmar är valt.https://klocksnack.se/account/privacy
Kolla långt nere på den sidan vilka som får starta konversation med dig.
Stora uppdateringar kommer förmedlas i den här tråden också.
Logga ut och in igen?Alla medlemmar är valt.
Mystiken tätnar.Alla medlemmar är valt.
Den där klockan är ju horologiskt sett väldigt viktig, ingen annan klocka har väl tagits fram som varnande exempel fler gånger än Diesel Big Daddy
Jag vet, slog mitt huvud blodigt härom dagen för att jag somnade. Fullset, två band Skall man se det från den ljusa sidan har jag fortfarande klockbudget till en Steinhart iallafall
Diesel Big Daddy?Cool klocka! Hade inte sett dom tidigare.
36mm är ett väldigt bra mått på kronografer 17mm i bandbredd, not so much
Diesel Big Daddy?
... bara skoja, de är ganska häftiga, men dyra och svåra att få tag i, speciellt till ett bra bris. Due har en väldigt udda boettform också.
Nja vet jag inte, men det är en av mina två absoluta keepers men det är av sentimentala skäl.Enda vettiga CK-klockan (?), trevlig design!
Hamtun får lite tid på handleden på kvällen...
Trodde denna skulle beckna snabbare än jag hann byta kallingar....
Kom igen nu, denna sällsynta svarta Borealis Bullshark är till salu om ni missade min post tidigare!
Jag orkar inte komponera ihop en annons till K&S, och tänkte att det kunde vara kul om någon i mikroligan ville ta över den.
Inboxa
Ja, köp för faeeen!! Detta är ju creme de la creme i micro-svängen!!
Kom igen nu, denna sällsynta svarta Borealis Bullshark är till salu om ni missade min post tidigare!
Jag orkar inte komponera ihop en annons till K&S, och tänkte att det kunde vara kul om någon i mikroligan ville ta över den.
Inboxa
Fan vad bra den är..
Inboxa
Vackert! Skulle gärna vara där nu (på ett icke homo-erotiskt sätt)
Köööööööööp! Älskar att hetsa. @Nilas hade du testat denna om ja, saknar du den?
Har aldrig ägt en sådan fakriskt. Djävulskt bra men känns ganska biffig. Börjar mer och fundera på dinkor runt 38-40mm. Tyckte nästan att Squale Alpine gren var lite stor. Har dock funderat på den
Veeet så typiskt när man precis köpt 2 klockor o ingen nappar på MR Nodus.
Jag har en orolig klocksjäl och jagar ständigt efter en ultimat premium-superaffordable-deluxe.Nilas och Nicke75 THE usual suspects när det gäller att köpa och flippa snabbt!
Men du vad himla snällt!!Räcker det med dessa:
Isåfall bara dra ett PM med adress så lägger jag dem på lådan.