FOQ
Guld
Mycket fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fint!
Tack ! Det är i StrömstadMycket fint!
Jaha, flippare och mr "wrist-roll" . Känns stabiltNilas och Nicke75 THE usual suspects när det gäller att köpa och flippa snabbt!
Sir OBE VC Flippare WR NilasJaha, flippare och mr "wrist-roll" . Känns stabilt
Du måste försöka hårdareJag har en orolig klocksjäl och jagar ständigt efter en ultimat premium-superaffordable-deluxe.
Tror fasen inte den finns .
Kan bli svårtDu måste försöka hårdare
Vackert! Skulle gärna vara där nu (på ett icke homo-erotiskt sätt)
Det här är uppe på monte Smith på rhodos. Fantastisk utsikt och solnedgång. Svårt att fånga på bild...Superfina bilder! Var är du?
Det är Rhodos inte MykonosVackert! Skulle gärna vara där nu (på ett icke homo-erotiskt sätt)
Otroligt vackert. Rhodos är mitt mellanland, fan varit där fler gånger än på Ullared. Där finns också en öl jag håller lika nära hjärtat som Norrlands. VAP heter den.Det här är uppe på monte Smith på rhodos. Fantastisk utsikt och solnedgång. Svårt att fånga på bild...
Haha ja det är en magiskt trevlig ö. Finns två olika läger ang ölen, själv står jag på Mythos sida..Otroligt vackert. Rhodos är mitt mellanland, fan varit där fler gånger än på Ullared. Där finns också en öl jag håller lika nära hjärtat som Norrlands. VAP heter den.
Otroligt vackert. Rhodos är mitt mellanland, fan varit där fler gånger än på Ullared. Där finns också en öl jag håller lika nära hjärtat som Norrlands. VAP heter den.
Haha ja det är en magiskt trevlig ö. Finns två olika läger ang ölen, själv står jag på Mythos sida..
Eller är inte VAP typ Fanta? Jag menade FIX..Haha ja det är en magiskt trevlig ö. Finns två olika läger ang ölen, själv står jag på Mythos sida..
Minns att jag drack VAP på Phillips bar vid Ixia. Det var ingen Ola & Conny öl minsann. Ta ett gäng där och ge han en ryggdunk från mig.Eller är inte VAP typ Fanta? Jag menade FIX..
Ska han sälja?
Nope .Ska han sälja?
Inte vad jag vet, men du är före mig i könSka han sälja?
Haha ok blev lite förvirrad, har inte riktigt kunnat följa tråden som jag brukar så trodde jag missat något.Inte vad jag vet, men du är före mig i kön
Det här är uppe på monte Smith på rhodos. Fantastisk utsikt och solnedgång. Svårt att fånga på bild...
Jag har en tendens att gå händelser i förväg.Haha ok blev lite förvirrad, har inte riktigt kunnat följa tråden som jag brukar så trodde jag missat något.
Det tackar jag för, tog ändå ohälsosamt många kort i ett försök..Tycker du fångade det mer än väl!
Kanske överlåter min köplats till dig sen..Jag har en tendens att gå händelser i förväg.
Efter en dags överläggning med mig själv så var det dags. Äntrade Timefactors hemsida och Smiths och la en Everest i korgen. Vad dyker då upp? Jo semesterstängt till nästa söndag .
Tills dess har jag ju hunnit ändra mig minst fem gånger. Jag citerar Rolf Allan Mjunstedt - Hur kunde han, vilken fräckhet, den lille...
Ovanpå det börjar man jobba imorgon...
Over and out.
Kan inte varit så illa, jag trillade in på Rolex väntelista-tråden. Kommer att drömma mardrömmar inatt.Råkade gå in på en random tråd på forumet precis och fick rysningar. Skönt att vara tillbaka här.
Kan inte varit så illa, jag trillade in på Rolex väntelista-tråden. Kommer att drömma mardrömmar inatt.