Den kom i låda med klockrulle..Ni som köpt Squale Pepsi GMT, kom den i vanlig låda eller i lådan med klockrulle? Alla jag sett på nätet har haft klockrulle min kom dock i "standardlådan".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kom i låda med klockrulle..Ni som köpt Squale Pepsi GMT, kom den i vanlig låda eller i lådan med klockrulle? Alla jag sett på nätet har haft klockrulle min kom dock i "standardlådan".
Ni som köpt Squale Pepsi GMT, kom den i vanlig låda eller i lådan med klockrulle? Alla jag sett på nätet har haft klockrulle min kom dock i "standardlådan".
Första gång i rulle, andra gången i box
Kan inte varit så illa, jag trillade in på Rolex väntelista-tråden. Kommer att drömma mardrömmar inatt.
Och det oförlåtliga att jag hade en Steinhart med på listanKan nog vara när du listade fem klockor du ville ha och det mottogs som ett skämt.
Ok, då kanske det är så att olika batcher kom paketerade på olika sätt.Första gång i rulle, andra gången i box
Här är den första Steinhart Pan-Am som som tillverkades i 40 ex på beställning av ett Holländskt forum, kolla vad de går för på bukten
https://www.ebay.com/itm/Steinhart-2011-GMT-PanAm-42mm-Limited-Edition-of-Just-40-Watches/202738089243?_trkparms=aid=111001&algo=REC.SEED&ao=1&asc=20160908105057&meid=3ecbe1fa29914e6b9e85b9ed660eb390&pid=100675&rk=1&rkt=15&sd=202738089243&itm=202738089243&pg=2481888&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci:572f7cfd-ab1a-11e9-97e7-74dbd180e113|parentrq:109876c816c0a9c4d0be4d27ff5d9695|iid:1
Spelar ingen roll vad den ligger ute för så länge den inte är såld. Vissa har ju fantasipriser på Ebay.
Just dessa LE brukar gå, även om dom kanske inte går för 20tkr som den listar just nu. 10-12tkr alla gånger och just den här säkert mer
Jo, men skulle den gå för 15' så är det fortfarande långt ifrån 20'.
Är det för att det är LE dom ligger ut på det priset? Hänger inte riktigt med på varför de blir så dyra? Har
Steinhart typ en helt sjuk fanbase?
F
Får man nästan köpa 3 ex, minst , av vår LE sedan, blir man rik.....
Ja för att det är 42mm LE versionen som det endast finns 40st av, merparten förmodligen hos de ursprungliga ägarna och kommer väldigt sällan upp till salu. Finns 100st i 39mm också som gjordes förra året och går också långt över det dom listade för €595. Det var dom jag hänvisade till när jag nämnde priser på 10-12tkr.
Edit: Steinhart har också en mycket trogen fanbase plus att marknaden för homager är mycket större än vad folk tror, finns gott om köpare på en schysst homage bara kvalitén finns där.
Den är såld nuGår den för 15 så är den bra mycket närmare 20 än listpris som då var runt €400-500 På bukten går dom dyrt, något billigare på forum.
Vi vet dock inte till vilket pris.Den är såld nu
Nej sorry inte ännu, verkar ha listat om den till något billigare. Blir intressant att se vad denna går förVi vet dock inte till vilket pris.
Hehe, Rowleks hype ju!Den är såld nu
Snyggt! Affordable-deluxe . Grymt bra.
Notera även magväskan, på bilden,som jag stolt bär!Snyggt! Affordable-deluxe . Grymt bra.
Den är inte tokig den heller .Notera även magväskan, på bilden,som jag stolt bär!
Hur stor är den? Letar en rolig dykare till frugan, men den får inte vara för stor.Om det är någon i tråden som är sugen på denna så är det bara att hojta. Frun har bestämt sig för att sälja och jag tänkte ge er en heads up innan den hamnar på K&S.
Edit: Kommer med det som var i förra säljesannonsen, inte med bandet på bilden.
Tror att den är 40mm. Ska kolla sen.Hur stor är den? Letar en rolig dykare till frugan, men den får inte vara för stor.
Apropå rolex, i en klockbutik igår så fick jag hänga med bakom disken för han skulle visa sin gömma av rolex kopior. Safirglas, ETA urverk, glidelock och kunde fan inte se någon skillnad.. 200euro. Undrar hur vanligt det är med sånna runt handleden på folk..jag tackade givetvis nej..Och det oförlåtliga att jag hade en Steinhart med på listan
... och att prisökningen på 10000kr på Submariner beror på att den blivit 10000kr bättre
Hur stor är den? Letar en rolig dykare till frugan, men den får inte vara för stor.
Väntan är halva nöjet eller hur var det nu .Paketen är förbi tullen
Hoppas på imorn då, woohoo
Tror det är majoriteten av Rollarna man ser, tror dessutom att vi ser en hel del här på KS utan att vi vet om det och att många av dem som bär dem gillar att klaga på SteinhartApropå rolex, i en klockbutik igår så fick jag hänga med bakom disken för han skulle visa sin gömma av rolex kopior. Safirglas, ETA urverk, glidelock och kunde fan inte se någon skillnad.. 200euro. Undrar hur vanligt det är med sånna runt handleden på folk..jag tackade givetvis nej..
Nog ganska troligt, blev nästan lite chockad över hur bra de såg ut..Tror det är majoriteten av Rollarna man ser, tror dessutom att vi ser en hel del här på KS utan att vi vet om det och att många av dem som bär dem gillar att klaga på Steinhart
Skulle även få med box och papper..Nog ganska troligt, blev nästan lite chockad över hur bra de såg ut..
Tror det är vanligare än folk tror. Har en fantast på jobbet som äger ett flertal dyrgripar...samma snubbe går omkring med galet bra replikor nästan dagligen (känns fan som det roar honom också av nån sjuk anledning)Apropå rolex, i en klockbutik igår så fick jag hänga med bakom disken för han skulle visa sin gömma av rolex kopior. Safirglas, ETA urverk, glidelock och kunde fan inte se någon skillnad.. 200euro. Undrar hur vanligt det är med sånna runt handleden på folk..jag tackade givetvis nej..
Då är den lite för stor.Tror att den är 40mm. Ska kolla sen.
Det är förjävligt med kopior... men en sak kan man säga, de är mer prisvärda sett till vad man får än hos the real dealNog ganska troligt, blev nästan lite chockad över hur bra de såg ut..
Helt ok! Bärs bra. Ser bra ut. Tycker vridningen är svår att komma ut om man har lite fettiga fingrar samt att rotorn låter väldigt mkt när handen vrids. Annars har jag inga invändningar.Den är inte tokig den heller .
Intrycket av Tisell divern?