Ja den är i tankarna imellanåt,sen bor vi ju i samma by nästan.Tre musketörer ! Fan vilken samling du har nu. Bara en svart Bullshark kvar då som jag ser det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den är i tankarna imellanåt,sen bor vi ju i samma by nästan.Tre musketörer ! Fan vilken samling du har nu. Bara en svart Bullshark kvar då som jag ser det
Ja precis vi kan ju ta en Norrlands framöver och snacka lite gamla bibelcitat. Eller klockor. Skämt åsido vore det kul att ses!Ja den är i tankarna imellanåt,sen bor vi ju i samma by nästan.
Skumt, jag mailade i lördags och fick svar igår söndag angående att jag fick fel klocka.Riktigt dåligt av dom.
Jag ringer snart.
Ah, synd. Håller med om den riktigt cool. Skulle gärna äga en nån gång.Den hade legat risigt till om jag inte har annat i pipen nu! Jävligt cool!
Möcke bra!Länkar på alla 3!!
Vilken Mail använder du?Skumt, jag mailade i lördags och fick svar igår söndag angående att jag fick fel klocka.
[email protected]Vilken Mail använder du?
Jag kör den som står på hemsidan.
¨Borealis Adraga har etsat sig fast i min hjärna. Jag är så kluven om jag ska köra en pre-order eller inte. Just nu så är det den bruntavlade som står högst i kurs.
Den jag användt med och även fått en autorespond men sen inget mer.
Ser bra ut. Jag gillar den skarpt.Påväg in på söder för en matbit och lejonkungen på bio. Med mig fick Tourby haka på
Även jag har varit i kontakt med dom under förra veckan och denna. Snabba svar varje gångDen jag användt med och även fått en autorespond men sen inget mer.
Skumt att som inte svarar,får autorespond när jag skickat men sen inget mer.Även jag har varit i kontakt med dom under förra veckan och denna. Snabba svar varje gång
Helt klart godkänt. 244€ för en Swell Quartz var lite lockande.nu har jag inte varit inne på denna tråd på ett tag så det kanske redan nämnts.
men jag ville iaf tipsa om att yema har sommarrea.
https://eu.yema.com/pages/exclusive-deals
rätt bra rabatt tycker jag.
Snyggt(Crepas) Tactico Anko på Barton Elite gummi
Där har vi affordable
Dagens beater. Tror jag gav 39 spänn för den från wish. Tror den dock inte överlever dagen på sommarland, kommer utsätta den för extrema påfrestningar. Återkommer i ärendet
Ha ha ja verkligen. Om den inte rasslar sönder idagDär har vi affordable
(Crepas) Tactico Anko på Barton Elite gummi