Tack tack, blev en riktigt bra kombo tycker jag själv!
Både utseende och komfort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack tack, blev en riktigt bra kombo tycker jag själv!
Gillar den som fasen, en Seiko helt enligt mina drömspecar typ!Cool klocka!
![]()
Dagens beater. Tror jag gav 39 spänn för den från wish. Tror den dock inte överlever dagen på sommarland, kommer utsätta den för extrema påfrestningar. Återkommer i ärendet
Har köpt en exakt likadan. Endast provad och bor nu i lådan. Något stor tyckte jag men en riktig affordable![]()
Dagens beater. Tror jag gav 39 spänn för den från wish. Tror den dock inte överlever dagen på sommarland, kommer utsätta den för extrema påfrestningar. Återkommer i ärendet
Aldrig fel med en hommageOm den fungerar storleksmässigt, köp originalet. Förjäkla schysst klocka! Den tål nog allt med![]()
Ser ut som en viruscell i miroskåp![]()
Lumen är riktigt imponerande![]()
Tillomed plast kvar på kronanKör lite paketöppning i favorittråden
Höll på att spotta ut kaffet när DHL körde upp på gatan, leverans på rekordtid. Sunkiga mobilbilder men ändå...
![]()
![]()
![]()
...sexigaste kronan i världshistorien![]()
Har köpt en exakt likadan. Endast provad och bor nu i lådan. Något stor tyckte jag men en riktig affordable.
Ser ut som en viruscell i miroskåp.
Tackar, jo verkligen. Perfekt storlek och bezel är ju helt galet sprakandeTillomed plast kvar på kronan
Stort grattis visst är den bättre i verkligheten?
Är det en worldtimer? :-0![]()
Snyggt, blev riktigt bra.Äntligen har denna fått länk. Efterlän(k)gtat. Länk är (nästan) alltid bäst, tycker jag.
![]()
![]()
Måste ha den!!Kör lite paketöppning i favorittråden
Höll på att spotta ut kaffet när DHL körde upp på gatan, leverans på rekordtid. Sunkiga mobilbilder men ändå...
![]()
![]()
![]()
Grattis! Känns som hela tråden har den klockan snartKör lite paketöppning i favorittråden
![]()
![]()
![]()
Det är mycket som är dekorerat på denna kan jag säga ...Är det en worldtimer? :-0
... eller är det bara dekoration?![]()
Det måste du!Måste ha den!!![]()
Tack!Grattis! Känns som hela tråden har den klockan snart![]()
Det är mycket som är dekorerat på denna kan jag säga ...
Öppna!!Äntligen
![]()