• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kör lite paketöppning i favorittråden :)
Höll på att spotta ut kaffet när DHL körde upp på gatan, leverans på rekordtid. Sunkiga mobilbilder men ändå...
71CVOec.jpg

YY6h25N.jpg

nSmGyFD.jpg

...sexigaste kronan i världshistorien :p
Tillomed plast kvar på kronan:)
Stort grattis visst är den bättre i verkligheten?

• Like
Reactions: v0n
Har köpt en exakt likadan. Endast provad och bor nu i lådan. Något stor tyckte jag men en riktig affordable :).

Ja den här är den största jag haft på handleden ever, alldeles för maffig. Då gillar jag ändå lite större pjäser. Det här är ju en riktig Ola Conny klocka , det var lite kul bara att ens testa den. Åker bums ned i lådan i eftermiddag igen om den ens fungerar då

Ser ut som en viruscell i miroskåp :D.

Ha ha ja så sant

Senast ändrad:
"Inspirerad" av eastwood så kunde jag inte hålla mig utan var tvungen :rolleyes: att beställa en Dawn Grey SRPD01K1. Problemet är bara att då råkade jag snubbla över Nemo SRPC95K1 som också är rätt trevlig så eh hmm ..... :angel: Börjar jag månne bli en Seiko-fetischist?

Tillbaka
Topp