• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

"Inspirerad" av eastwood så kunde jag inte hålla mig utan var tvungen :rolleyes: att beställa en Dawn Grey SRPD01K1. Problemet är bara att då råkade jag snubbla över Nemo SRPC95K1 som också är rätt trevlig så eh hmm ..... :angel: Börjar jag månne bli en Seiko-fetischist?
Kul! Ser fram emot att se bilder när du fått din. Den är grym, hoppas du blir nöjd. :)

Är uttråkad, kan nån lägga upp Steinhart eller Squale bilder ?
IMG_20190418_165412_2.jpg

IMG_20180813_212003_8.jpg

IMG_20180727_135041_5.jpg

IMG_20190417_142834_5.jpg

IMG_20190701_084607_0.jpg

:)

Jag kollade lite på Vaer klockor och hittade något roligt. "The first thing we always tell people about our watches is they’re made for the ocean. Why? Because achieving a 100 meter (10 ATM) depth resistance rating is a pain in the ass, and we’re proud that we were actually able to achieve it." Kan någon tala om för dom att dom inte har bestigit Mount Everest:D

Jag kollade lite på Vaer klockor och hittade något roligt. "The first thing we always tell people about our watches is they’re made for the ocean. Why? Because achieving a 100 meter (10 ATM) depth resistance rating is a pain in the ass, and we’re proud that we were actually able to achieve it." Kan någon tala om för dom att dom inte har bestigit Mount Everest:D
Deras dirty dozen är sjukt bra tycker jag, dock ganska galet pris också.

Ni som haft Nth?
Är så jävla sugen på en barracuda i blå/brun eller svart? Men står isf mellan den eller squale pepsin:banghead::banghead:
Vad säger ni är squale eller nth mer för pengarna?
:squale:

Sådär, första microklockorna. Första billigare klockorna överhuvudtaget, eller en g-shock har jag självklart också. Känns bra än så länge

F1144346-484B-43CF-A0A6-62ED83BEA731.jpeg
CB1A9563-8C64-44A3-9094-04021761A76F.jpeg
C4DCAD81-75C5-4029-8284-D4FFAE007271.jpeg

Bilagor

• 415D9FDB-35DF-4C73-A05D-CCE32573D376.jpeg
    415D9FDB-35DF-4C73-A05D-CCE32573D376.jpeg
    153.4 KB · Visningar: 3
Sjukt; man beställer något i oktober och den 23:e juli kommer den hem med postombudet, precis på ens födelsedag..

Ja jag fyller 40 idag, säg grattis!

Nu till "problemet": jag hade bestämt mig för att sälja den direkt för att finansiera annat men så var den mycket finare än jag trodde. Vilket dilemma, ska man behålla eller sälja?

DSC_0336.JPG

Sjukt; man beställer något i oktober och den 23:e juli kommer den hem med postombudet, precis på ens födelsedag..

Nu till "problemet": jag hade bestämt mig för att sälja den direkt för att finansiera annat men så var den mycket finare än jag trodde. Vilket dilemma, ska man behålla eller sälja?

DSC_0336.JPG
Man får bocka och buga och säga grattis. Händer bara en gång i livet att man fyller 40 så njut. :)

DSC_0336.JPG
Stort grattis till både 40 och klocka :)
Jag kan kanske vara sugen Om du bestämmer dig för att flippa!

DSC_0336.JPG
Stort grattis på födelsedagen och till klockan :).
Bestämmer du dig för att sälja så anmäler jag också mitt intresse :)

DSC_0336.JPG
Grattis :)

Tillbaka
Topp