Är uttråkad, kan nån lägga upp Steinhart eller Squale bilder ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vänta bara tills vår LE landar, då jävlar blir det Steinhart bilderÄr uttråkad, kan nån lägga upp Steinhart eller Squale bilder ?
Gillar den mer, ser trevlig ut!Citizen promaster tough. Safirglas och eco drive. Tkr den ser lite ut som en iwc ingeniur. Sjukt prisvärd för runt 3 k. Bästa allroundbeater?
Kul! Ser fram emot att se bilder när du fått din. Den är grym, hoppas du blir nöjd."Inspirerad" av eastwood så kunde jag inte hålla mig utan var tvungen att beställa en Dawn Grey SRPD01K1. Problemet är bara att då råkade jag snubbla över Nemo SRPC95K1 som också är rätt trevlig så eh hmm ..... Börjar jag månne bli en Seiko-fetischist?
Kul! Ser fram emot att se bilder när du fått din. Den är grym, hoppas du blir nöjd.
Är uttråkad, kan nån lägga upp Steinhart eller Squale bilder ?
Deras dirty dozen är sjukt bra tycker jag, dock ganska galet pris också.Jag kollade lite på Vaer klockor och hittade något roligt. "The first thing we always tell people about our watches is they’re made for the ocean. Why? Because achieving a 100 meter (10 ATM) depth resistance rating is a pain in the ass, and we’re proud that we were actually able to achieve it." Kan någon tala om för dom att dom inte har bestigit Mount Everest
Stort grattis! Ingen dålig start om man säger såSådär, första microklockorna. Första billigare klockorna överhuvudtaget, eller en g-shock har jag självklart också. Känns bra än så länge
Jäklar vilken trippel! Stort grattisSådär, första microklockorna. Första billigare klockorna överhuvudtaget, eller en g-shock har jag självklart också. Känns bra än så länge
Gottegris!! Fantastiskt fin trippel.Sådär, första microklockorna. Första billigare klockorna överhuvudtaget, eller en g-shock har jag självklart också. Känns bra än så länge
Killer trio bara 1.2.3Sådär, första microklockorna. Första billigare klockorna överhuvudtaget, eller en g-shock har jag självklart också. Känns bra än så länge
Man får bocka och buga och säga grattis. Händer bara en gång i livet att man fyller 40 så njut.Sjukt; man beställer något i oktober och den 23:e juli kommer den hem med postombudet, precis på ens födelsedag..
Ja jag fyller 40 idag, säg grattis!
Nu till "problemet": jag hade bestämt mig för att sälja den direkt för att finansiera annat men så var den mycket finare än jag trodde. Vilket dilemma, ska man behålla eller sälja?
Det dumma är 'dykarsjukan'. Kommer tyvärr måste jag säga därför hålla mig till de ortodoxa dykarna.Det måste du!
Tack!
Med all rätt skulle jag vilja säga, tyder ju bara på att många här har väldigt god smak. Mycket klocka för pengen utan tvekan.
Stort grattis till både 40 och klockaSjukt; man beställer något i oktober och den 23:e juli kommer den hem med postombudet, precis på ens födelsedag..
Nu till "problemet": jag hade bestämt mig för att sälja den direkt för att finansiera annat men så var den mycket finare än jag trodde. Vilket dilemma, ska man behålla eller sälja?
Och här var jag glad för "bara en" SqualeSådär, första microklockorna. Första billigare klockorna överhuvudtaget, eller en g-shock har jag självklart också. Känns bra än så länge
Stort grattis på födelsedagen och till klockan .Sjukt; man beställer något i oktober och den 23:e juli kommer den hem med postombudet, precis på ens födelsedag..
Stort grattis till både 40 och klocka
Jag kan kanske vara sugen Om du bestämmer dig för att flippa!
GrattisSjukt; man beställer något i oktober och den 23:e juli kommer den hem med postombudet, precis på ens födelsedag..
Sicken trippel, grymt.Sådär, första microklockorna. Första billigare klockorna överhuvudtaget, eller en g-shock har jag självklart också. Känns bra än så länge
hahaha que? Jag behöver en bärs...Det dumma är 'dykarsjukan'. Kommer tyvärr måste jag säga därför hålla mig till de ortodoxa dykarna.