• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Helt klart ”affordable” hyllningsmodell av uppköpt klassiskt klockmärkes modell. Miyota Quartz, helt i stål. Stilig vardagsbeater enligt mig.

257BCC15-D18F-43A0-A88B-AFDC08CD20AA.jpeg

Originalet 60-tal)
53971612-2671-45AC-8703-88DAB8C14617.jpeg
Ser mer ut som ett litet hån än en hyllning, hade aldrig sett "Viggen"-kronografen Rotarymärkt tidigare.

Sjukt; man beställer något i oktober och den 23:e juli kommer den hem med postombudet, precis på ens födelsedag..

Ja jag fyller 40 idag, säg grattis!

Nu till "problemet": jag hade bestämt mig för att sälja den direkt för att finansiera annat men så var den mycket finare än jag trodde. Vilket dilemma, ska man behålla eller sälja?

DSC_0336.JPG
Dubbelt Grattis!

Sjukt; man beställer något i oktober och den 23:e juli kommer den hem med postombudet, precis på ens födelsedag..

Nu till "problemet": jag hade bestämt mig för att sälja den direkt för att finansiera annat men så var den mycket finare än jag trodde. Vilket dilemma, ska man behålla eller sälja?

DSC_0336.JPG

Ha den äran! Stor dag idag :)

DSC_0336.JPG
Grattis på stora dagen!

Och grattis till en mycket fin klocka! Min borde dyka upp när som helst då med!

Har varit sugen på en Monta länge och nu när jag väl har en kan jag bara konstatera att det var inte nödvändigt att vänta på en begagnad. För detta är en given keeper ochj kommer den bort skulle jag inte tveka att köpa en ny för de i runda slängar 19 papp den betingar momsad i Sverige.
IMG_20190723_180715.jpg
Lägg till gummit för tre och du har faktiskt fortfarande en mycket prisvärd klocka. Sjukt bra på alla sätt. Det enda lilla jag skull kunna tänka mig att att ändra är längden på spännet som nu är i längsta laget. Men shit vad den är bra. Farligt nära min GS i finish....:). Dock får man ju gifta sig med den om man köper den ny men det kan det vara värt!

Har varit sugen på en Monta länge och nu när jag väl har en kan jag bara konstatera att det var inte nödvändigt att vänta på en begagnad. För detta är en given keeper ochj kommer den bort skulle jag inte tveka att köpa en ny för de i runda slängar 19 papp den betingar momsad i Sverige.
IMG_20190723_180715.jpg
Lägg till gummit för tre och du har faktiskt fortfarande en mycket prisvärd klocka. Sjukt bra på alla sätt. Det enda lilla jag skull kunna tänka mig att att ändra är längden på spännet som nu är i längsta laget. Men shit vad den är bra. Farligt nära min GS i finish....:). Dock får man ju gifta sig med den om man köper den ny men det kan det vara värt!
Grattis till en kanonklocka :). Riktigt bra.

DSC_0336.JPG

Stort grattis! Jag tycker den där är skitsnygg men det lär väl inte bli nåt problem att bli av med den heller. :)

DSC_0336.JPG
Stort grattis på din dag!

Tillbaka
Topp