Förstått att det ska vara Norrlands, men det är inget jag någonsin köpt... Så fick bli en annan svensk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad fick du för svar och vad blir lösningen? *nyfiken*Skumt, jag mailade i lördags och fick svar igår söndag angående att jag fick fel klocka.
Gratulerar!
Hade inte väntan varit så overkligt lång så hade jag slagit till på direkten.
Äsch sorry det var nog jag som blandad ihop korten.. Glöm det!Min Hamtun H1 är borta och någon ny är ej på gång tyvärr.
Okej, vem faaan snodde Aquascaphen som @seikodiverr sålde på K&S mitt framför näsan på mig? Jag håller tummarna för att det var någon av galningarna här inne som omsätter klockor snabbare än jag omsätter kalsonger och skriver genast upp mig som nästa på listan när den ska flippas! Bra fångat vem det än var!
Ja, jag såg också filmen på den bruna. Ha-begär-deluxe infann sig
Självklart!Och när du tröttnar kan du väl tänka på mig?
Speciellt när det börjar bli konstiga konversationer om gummin...Det är bra att allt handlar om klockor, för en oinitierad kan tråden verka som ett enda stort gangbang
Haha, såg du också den tråden? Tänkte samma sak när jag såg den trådstarten!Speciellt när det börjar bli konstiga konversationer om gummin...
Sjukt obehagligt om man inte vet kontexten, haha.Haha, såg du också den tråden? Tänkte samma sak när jag såg den trådstarten!
Imponerande. Fler lådor...Eftersom jag hade med alla mina Squales på mini-GTGn här i Halmstad så passade jag på att ta en bild på dem när de ändå var framme. State of the Squale collection typ.
Sådana filmer borde inte få släppas och ovanpå allt så var den helt ocensurerad också .Ja, jag såg också filmen på den bruna. Ha-begär-deluxe infann sig
Tack! Ja, det är två platser för lite i lådan nu...Imponerande. Fler lådor...
Den samlingen skojar man inte bort. Imponerande .Eftersom jag hade med alla mina Squales på mini-GTGn här i Halmstad så passade jag på att ta en bild på dem när de ändå var framme. State of the Squale collection typ.
Riktigt bra, kul att se! En rejäl samling att ta med sig. Har precis varit borta på semester 1,5 vecka med enbart två klockor med mig. Jag nämnde idag för frun att jag längtar hem till mina klockor. Fick en riktigt konstig blick till svar....Eftersom jag hade med alla mina Squales på mini-GTGn här i Halmstad så passade jag på att ta en bild på dem när de ändå var framme. State of the Squale collection typ.
Tack så mycket!Den samlingen skojar man inte bort. Imponerande .
Tack tack! Var GTG i stan så inte några problem, hade mig mig ytterligare fem till utöver mina Squales. Min fru tar med minst lika många klockor som mig när vi åker bort så det är perfekt! Hon är så jäkla rökt nu.Riktigt bra, kul att se! En rejäl samling att ta med sig. Har precis varit borta på semester 1,5 vecka med enbart två klockor med mig. Jag nämnde idag för frun att jag längtar hem till mina klockor. Fick en riktigt konstig blick till svar....
Grattis,den är riktigt bra.Hej! Har suttit och lusläst denna tråden under några månaders tid utan att ha gett mig in i diskussionerna kring alla härliga mikromärken. Men nu tycker jag att det var dags, efter att ha fastnat för @LennyK fina Squale Fumoso så kände jag direkt ett ha-begär! Av en slump trillade jag in på snupp länken och såg att han tänkte kränga den vidare.
Drog iväg ett meddelande direkt och den fanns kvar...och nu några dagar senare fanns den för upphämtning hos lokala postombudet.
Ett inlägg om köp utan bilder är tråkigt. Så här kommer en liten bildkavalkad...
Måste ändå erkänna en grejSnyggt, ser på bilden att andra sitter och jollar med cola, men du har en stadig Norrlands vid din sida. Respekt till både det och klockan
Jag han inte komma idagTack så mycket!
Tack tack! Var GTG i stan så inte några problem, hade mig mig ytterligare fem till utöver mina Squales. Min fru tar med minst lika många klockor som mig när vi åker bort så det är perfekt! Hon är så jäkla rökt nu.
Äh, det kommer fler tillfällen. Även om det inte är någon större grupp här i Halmstad så är vi ändå några stycken. Vi får dra ihop något liknande igen snart, behöver inte vara mer ambitiöst än en öl på stan.Jag han inte komma idag
Låter gött,va nere ganska sent hit idag.Äh, det kommer fler tillfällen. Även om det inte är någon större grupp här i Halmstad så är vi ändå några stycken. Vi får dra ihop något liknande igen snart, behöver inte vara mer ambitiöst än en öl på stan.
Jag är i Halmstad på under timmen med bil.Äh, det kommer fler tillfällen. Även om det inte är någon större grupp här i Halmstad så är vi ändå några stycken. Vi får dra ihop något liknande igen snart, behöver inte vara mer ambitiöst än en öl på stan.
Låter gött,va nere ganska sent hit idag.
Det får vi helt klart ta och styra upp då!Jag är i Halmstad på under timmen med bil.
En mini-gtg hade varit kul