Väntan är aningen för lång för mig... funderar än
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntan är aningen för lång för mig... funderar än
Den går ett varv på ett dygn. Hel/halvfart?Går GMT visaren på halvfart (så som den skall) på Steinhart/Squale ?
@Silverglantz var inte du sugen på en svärdfisk igen?Ska flippa den här Swordfishen
köpt av medlem här för ett par månader sen, kommer på blått gummi, oanvänd länk och cert
levererades utan träbox
Skick nära nyskick!
Maila ett pm vid intresse!
Tackar!Riktigt ball den där!
... tar lite paus nu med Cyman... den är inte till salu ... än
Då är det som det skaDen går ett varv på ett dygn. Hel/halvfart?
Hamna den hos någon i tråden?
Dags att ta adjö av Bullsharken. Tack för en fantastisk tid broder
Adjö du härliga Bullshark. Många glada stunder har vi haft. Hoppas du får det bra var du än hamnar, med många putsdukar.
Dags att ta adjö av Bullsharken. Tack för en fantastisk tid broder
Ja som tur ärHamna den hos någon i tråden?
Instämmer. Ikväll tar vi en Norrlands för att minnas alla goa stunderAdjö du härliga Bullshark. Många glada stunder har vi haft. Hoppas du får det bra var du än hamnar, med många putsdukar.
Det är taget, jag återkommer i ämnetInstämmer. Ikväll tar vi en Norrlands för att minnas alla goa stunder
Rackarns snygg. Vilket märke? (ny här)
Kvällsfiske
Alltid@Silverglantz var inte du sugen på en svärdfisk igen?
Hej och välkommen till gemenskapenRackarns snygg. Vilket märke? (ny här)
Aha otippat. Kul med svenskt!Hej och välkommen till gemenskapen
Det är en Nezumi Voiture, det är faktiskt ett svenskt märke Otroligt affordable och jag tycker precis son du att den är riktigt snygg
Tjusigt! Fått några kommentarer om den ännu?Första dagen på jobbet för min nya kompis Squale
Absolut! Bara glada tillrop hittillsTjusigt! Fått några kommentarer om den ännu?
Hej och välkommenHur är kvaliten på mikromärken generellt? Några som utmärker sig åt ena eller andra hållet?
Har kollat på Brew Watch och deras Darkbrew HP-1 men vill ju helst inte kasta pengarna i sjön.
En vecka med Magrette Waterman Bronze idag.
Tack! Det är noterat .Grymt snygg klocka! Väldigt väl genomtänkt färgkombo. I like = hör av dig om/när den ska säljas (men inte förrän i höst...)