Skön inställningNoll känslig för märken där. Det är lika normalt som att däcken till bilen slits.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skön inställningNoll känslig för märken där. Det är lika normalt som att däcken till bilen slits.
Phew. Fan vilken tur att du mår bra efter den smällen. Bilen var väl skitsamma, det går att fixa en ny. Ta hand om dig broderJag och Squalen slappar i soffan på terrassen. Frun är iväg med väninnorna och sparven sover som tur är. Har precis varit och tömt bilen på grejer och blev lite deppig, gillade fan den där bilen ändå.
Det var intressant att höra att verkstaden gjort en uppskattning av värdet på bilen och kommit fram till att den bara var värd 15 000kr mindre än jag köpte den för och det var 2,5 år sen. Jag jobbar i bilbranschen och fick ett jäkligt schysst pris men ändå.
Killen i verkstaden kollade också konstigt på mig när han frågade vem som kört och jag sa att det var jag. Han förstod inte att jag ens stod upp efter den smällen.
Nu ska jag sluta upp med att trakassera er med mina snyfthistorier!
Jag är som sagt i branschen och har sett ganska många krockade bilar men jag har aldrig sett en bil där det varit så mycket våld att balken spruckit!
Ja, var riktig tur! Blir garanterat en ny Passat när det är dags, klockren bil för pengarna.Konstiga sötsaker
Tur du va själv iaf inte kul med barn i bil vid krock.
Kör Passat med och är oerhört nöjd.
Ja, det är absolut det viktigaste!Bara skönt att du mår bra.
Ja, bilen är egentligen skit samma men det är en så jäkla tröttsam process med försäkringsbolage, fixa ny bil etc. Tack kompis, det ska jag!Phew. Fan vilken tur att du mår bra efter den smällen. Bilen var väl skitsamma, det går att fixa en ny. Ta hand om dig broder
När försäkringsbolaget löser in bilen åt dig, berätta inte vad du tror den är värd. Jag fick typ 15% mer än vad jag sett dom gå för på Blocket. Fick bilhandlarpris av länsförsäkringar när dom löste in min lilla skoda fabia efter krock.Ja, var riktig tur! Blir garanterat en ny Passat när det är dags, klockren bil för pengarna.
Ser obehagligt ut. Jag tar en sån här istället! Är också en hedning och dricker den ur ett Krönleins-glas!
Ja, det är absolut det viktigaste!
Ja, bilen är egentligen skit samma men det är en så jäkla tröttsam process med försäkringsbolage, fixa ny bil etc. Tack kompis, det ska jag!
Nä, enda gången man ska öppna munnen är när man tycker att man fått för lite! 15% är ju ett riktigt bra påslag.När försäkringsbolaget löser in bilen åt dig, berätta inte vad du tror den är värd. Jag fick typ 15% mer än vad jag sett dom gå för på Blocket. Fick bilhandlarpris av länsförsäkringar när dom löste in min lilla skoda fabia efter krock.
Tack för omtanken! Det är precis det jag gör för tillfället!Skönt att du mår bra @MaBr, dagar som dessa får man varva ner med några kalla och smälta allt!
Yes, minsta märke stör mig. Jag tar i och för sig alltid väl hand om mina klockor men om olyckan skulle vara framme så är dom mycket bra att ha så länge inte det är dingar eller något djupt.Tack, använt själv?
Jag och Squalen slappar i soffan på terrassen. Frun är iväg med väninnorna och sparven sover som tur är. Har precis varit och tömt bilen på grejer och blev lite deppig, gillade fan den där bilen ändå.
Det var intressant att höra att verkstaden gjort en uppskattning av värdet på bilen och kommit fram till att den bara var värd 15 000kr mindre än jag köpte den för och det var 2,5 år sen. Jag jobbar i bilbranschen och fick ett jäkligt schysst pris men ändå.
Killen i verkstaden kollade också konstigt på mig när han frågade vem som kört och jag sa att det var jag. Han förstod inte att jag ens stod upp efter den smällen.
Nu ska jag sluta upp med att trakassera er med mina snyfthistorier!
Jag är som sagt i branschen och har sett ganska många krockade bilar men jag har aldrig sett en bil där det varit så mycket våld att balken spruckit!
Ja, det är ju precis det som är meningen. Galet mycket deformationszoner på moderna bilar. Vi hade en bil på jobbet som blev krockade rakt framifrån och det gick inte att stänga bagageluckan för att baken på bilen hade fångat kraften genom balkarna!Skönt egentligen att dom går sönder sådär. Avleder mycket kraft och är konstruerade för att gå sönder. Tur det vara bara du i bilen och att du mår förhållandevis bra! Köp något gött nu för att fira! Varför inte en Nodus Salmon Skye!?
Det och alltid servera en Norrlands till maten.Sitter och småglor lite på myskungen Ernst sommarprogram. Är det Gant han är sponsrad av i år igen eller? Nästa gång ska jag fan ge han en ordentlig klocka, en mikrotråden LE kanske...
Det ska du vara, den är ju grymt bra .FF upp över öronen nöjd med denna. NTH Näcken.
Svensk sommar ifrån sin bästa sida.Vilken kväll! Tog båten till en skärgårdskrog i närheten och åt mat. Barnen somnade på vägen hem så kunde ta det lugnt och njuta av solnedgången.
Är du intresserad av ett band? Gratis mot att du ger mig feedback på hur det håller och förbättringar?Låter kul och kan säkert funka. Är bara kvalitén och hållbarheten bra så säljer det förmodligen.
Alltid kul med lite unika klocktillbehör .
VassegoBörjar oxå bli lite nyfiken på LE, möjligt med tillgång till denna tråd, tack
FF upp över öronen nöjd med denna. NTH Näcken.
Åh vad roligt, det ska bli spännande att se hur det utvecklar sig. Blir det bra dyker det upp på köp och säljJag tycker det vore skoj att prova tweed! Gillar materialet i många andra sammanhang.
Kör på, jag köper gärna och testar.
Man kan kanske säga att Passat är bilvärldens motsvarighet till Squale?Ja, var riktig tur! Blir garanterat en ny Passat när det är dags, klockren bil för pengarna.
Ser obehagligt ut. Jag tar en sån här istället! Är också en hedning och dricker den ur ett Krönleins-glas!
Ja, det är absolut det viktigaste!
Ja, bilen är egentligen skit samma men det är en så jäkla tröttsam process med försäkringsbolage, fixa ny bil etc. Tack kompis, det ska jag!
Måste fråga, hur känsliga är ni för repor? I mig skär det i hela kroppen för minsta lilla. Ett väldigt nonchalant bandbyte igår resulterade i detta , känns väldigt onödigt då jag kunnat tejpa hornen.
Med risk för att framstå som ett pucko: Vad är reverse?Snyggt! Bra idé! Kanske kan ni även göra en "reverse" med lite tweed på mer/mycket läder?
ThanxVassego
Det är ju bara i sin linda ännu, har du nåt tips på annat material än skinn och tweed som skulle kunna funka?Tweedband var ju en schysst idé!