• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jaha då landade även pjäs nr 2.
En Yema Navygraf. En magisk liten pjäs med sina 39mm. Känns mycket välgjord rakt igenom, iallafall sett till finishen och detaljerna samt passformen.
Känns grymt bra. Mycket bilder kommer det att bli och även en omedelbar wrist-roll :)
PSX_20190726_152902.jpg
PSX_20190726_153045.jpg
PSX_20190726_153142.jpg
PSX_20190726_153308.jpg
Snygg!

Grattis! :)

Måste fråga, hur känsliga är ni för repor? I mig skär det i hela kroppen för minsta lilla. Ett väldigt nonchalant bandbyte igår resulterade i detta :(, känns väldigt onödigt då jag kunnat tejpa hornen.
2C5552AC-19B1-415C-B292-9278E2A3C785.jpeg
Repor är så tråkigt. I alla fall de onödiga, som t ex slarv. :(
Jag tejpar alla klockor jag är rädd om. Har iofs blivit rätt bra på själva jobbet men vet att jag skulle gräma mig för mycket om jag satte en repa i onödan i klockan.

Måste fråga, hur känsliga är ni för repor? I mig skär det i hela kroppen för minsta lilla. Ett väldigt nonchalant bandbyte igår resulterade i detta :(, känns väldigt onödigt då jag kunnat tejpa hornen.
2C5552AC-19B1-415C-B292-9278E2A3C785.jpeg
Jag brukade vara livrädd för repor, men det har släppt helt. Bruksspår är tecken på att klockan används som den ska, och det finns värre saker i livet att oroa sig över :)

s2aaea.jpg

Efter mycket tjat i denna tråd så fick jag äntligen tag i en Squale pepsi GMT! Den överträffar mina förväntningar ordentligt. Stort tack till @Nicke75 som var villig att sälja den till mig! :D

PS, kommer troligtvis bli mycket bilder under dagen. Ber om ursäkt i förväg!
Det var på tiden, grattis! Jag blir fan glad varje gång jag ser den oavsett om det är min eller nån annans :woot:

Tillbaka
Topp