Ja jag är helnöjd så här långt och lite kul att det är in-house som du säger .Grym! Sneglat en hel del på den där! Coolt med in-house
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag är helnöjd så här långt och lite kul att det är in-house som du säger .Grym! Sneglat en hel del på den där! Coolt med in-house
Många tack! Känns gött och en bra start på helgen .Nice! Den var riktigt bra! Stort grattis!
Tackar tackarHärlig, grattis.
Snygg!Jaha då landade även pjäs nr 2.
En Yema Navygraf. En magisk liten pjäs med sina 39mm. Känns mycket välgjord rakt igenom, iallafall sett till finishen och detaljerna samt passformen.
Känns grymt bra. Mycket bilder kommer det att bli och även en omedelbar wrist-roll
TackarSnygg!
Grattis!
Djävulskt bra i den blå färgen.Badklocka!
Sanslöst snygg! Ta en Norrlands nu!
Snart helg! Och för första gången på länge ska jag göra... ingenting! Kanske borde ta en Norrlands för att passa in i gänget
Super-bekväm-deluxe .Så fin den där! Och länken ser högklassig och bekväm ut oxå
Jag va likadan innan,men har börjat släppa ”lite” ..Måste fråga, hur känsliga är ni för repor? I mig skär det i hela kroppen för minsta lilla. Ett väldigt nonchalant bandbyte igår resulterade i detta , känns väldigt onödigt då jag kunnat tejpa hornen.
Jäkligt jobbigt, önskar jag bara kunde slappna av lite.Jag va likadan innan,men har börjat släppa ”lite” ..
Jag gillar absolut inte repor men lite på baksidan av bandhornen kan jag leva med utan större problem.Måste fråga, hur känsliga är ni för repor? I mig skär det i hela kroppen för minsta lilla. Ett väldigt nonchalant bandbyte igår resulterade i detta , känns väldigt onödigt då jag kunnat tejpa hornen.
Brukar du tejpa vid bandbyte?Jag gillar absolut inte repor men lite på baksidan av bandhornen kan jag leva med utan större problem.
Inte nu längre. Går oftast bra men ibland slinter man och visst svider det lite men jag släpper det.Brukar du tejpa vid bandbyte?
Repor är så tråkigt. I alla fall de onödiga, som t ex slarv.Måste fråga, hur känsliga är ni för repor? I mig skär det i hela kroppen för minsta lilla. Ett väldigt nonchalant bandbyte igår resulterade i detta , känns väldigt onödigt då jag kunnat tejpa hornen.
Jag tycker det känns skönt befriande när den första kommer.Måste fråga, hur känsliga är ni för repor? I mig skär det i hela kroppen för minsta lilla. Ett väldigt nonchalant bandbyte igår resulterade i detta , känns väldigt onödigt då jag kunnat tejpa hornen.
Jag brukade vara livrädd för repor, men det har släppt helt. Bruksspår är tecken på att klockan används som den ska, och det finns värre saker i livet att oroa sig överMåste fråga, hur känsliga är ni för repor? I mig skär det i hela kroppen för minsta lilla. Ett väldigt nonchalant bandbyte igår resulterade i detta , känns väldigt onödigt då jag kunnat tejpa hornen.
Jag gillar repor... men bara på keepersMåste fråga, hur känsliga är ni för repor? I mig skär det i hela kroppen för minsta lilla. Ett väldigt nonchalant bandbyte igår resulterade i detta , känns väldigt onödigt då jag kunnat tejpa hornen.
Ja. Den är ascool. Hade den inte haft Kalifornien hade den dessutom varit riktigt jäkla snygg.Kände lite som du i början men fan den är rätt cool än då california dial
Jag tycker det känns skönt befriande när den första kommer.
Jag brukade vara livrädd för repor, men det har släppt helt. Bruksspår är tecken på att klockan används som den ska, och det finns värre saker i livet att oroa sig över
Avslappnade gubbar, me likeJag gillar repor... men bara på keepers
Grym tavla. Man blir nästan hypnotiserad av vågmönstret.Alltså den här klockan är ju så jäkla ball måste jag säga!
Det var på tiden, grattis! Jag blir fan glad varje gång jag ser den oavsett om det är min eller nån annans
Efter mycket tjat i denna tråd så fick jag äntligen tag i en Squale pepsi GMT! Den överträffar mina förväntningar ordentligt. Stort tack till @Nicke75 som var villig att sälja den till mig!
PS, kommer troligtvis bli mycket bilder under dagen. Ber om ursäkt i förväg!