Haha, njaaa. Squale är ändå färggladare och roligare än Passat!Man kan kanske säga att Passat är bilvärldens motsvarighet till Squale?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, njaaa. Squale är ändå färggladare och roligare än Passat!Man kan kanske säga att Passat är bilvärldens motsvarighet till Squale?
Otäck, skönt att det gick så pass bra ändå. Krya på dig!Tack! Det var några snorungar i pappas SUV som körde mot rött och det blev inte så bra för min del.
Ja, det var lite galet men är glad att jag är någorlunda oskadd!Otäck, skönt att det gick så pass bra ändå. Krya på dig!
Har länge hävdat att folk inte kan köra (dessutom så pass högt och ofta att min dotter börjat påpeka det för mig ) och jag hade önskat fler trafikpoliser i Sverige.
Haha, njaaa. Squale är ändå färggladare och roligare än Passat!
Mjae... passat är väl bilvärldens gantklocka
Det var en sån där idiotjävel som körde mot rött och klippte sidan på min bil.holy crap! vad hände? högerregeln? shit asså...
Squale är väl typ en Suzuki Swift sport
Nu lugnar du ner dig, annars får du rött kort! Sluta upp med att förolämpa Passat och Squale!Mjae... passat är väl bilvärldens gantklocka
Det var en sån där idiotjävel som körde mot rött och klippte sidan på min bil.
Nu lugnar du ner dig, annars får du rött kort! Sluta upp med att förolämpa Passat och Squale!
Vi hade Suzuki som kund när vi hade vår anläggning i Köpenhamn. Där installerade vi takluckor genom att såga hål i taket med tigersåg och limma fast dem. Efter det så har jag inte så mycket respekt för det märket. Kul att du är nöjd i alla fall, det är ju roliga bilar.Jag verkar klanta till det idag
Suzuki Swift sport är något positivt enligt mej... bytte nyligen till en sån som andrabil (från en BMW 135... )
Och jag kan väl uppgradera passaten till en Casio oceanus
Vad har du för handledsmått?Blir lite D1 idag för mig med. Börjar gilla den mer och mer men hade ju önskat att den var mindre.
Vad säger ni gubbar, ser den inte för stor ut? Ber om ursäkt för riktigt kassa bilder på tåget
Kommer inte ihåg var jag såg det, men en snubbe sydde band av gamla Converse och Vans skor med bra resultat då denna canvas är rätt slitstark. Kanske en ide' att spinna vidare på, återvunnet är ju alltid en vinnareDet är ju bara i sin linda ännu, har du nåt tips på annat material än skinn och tweed som skulle kunna funka?
Skum patina efter en halvtimme i medelhavet.
@mr.elcar Keep us posted. Kommer nog utsätta min GG för saltvatten i höst...Ser fram emot att se den efter en veckas strapatser!
Väldig tur att barnet inte var med i bilen!Jag och Squalen slappar i soffan på terrassen. Frun är iväg med väninnorna och sparven sover som tur är. Har precis varit och tömt bilen på grejer och blev lite deppig, gillade fan den där bilen ändå.
Det var intressant att höra att verkstaden gjort en uppskattning av värdet på bilen och kommit fram till att den bara var värd 15 000kr mindre än jag köpte den för och det var 2,5 år sen. Jag jobbar i bilbranschen och fick ett jäkligt schysst pris men ändå.
Killen i verkstaden kollade också konstigt på mig när han frågade vem som kört och jag sa att det var jag. Han förstod inte att jag ens stod upp efter den smällen.
Nu ska jag sluta upp med att trakassera er med mina snyfthistorier!
Jag är som sagt i branschen och har sett ganska många krockade bilar men jag har aldrig sett en bil där det varit så mycket våld att balken spruckit!
Jag var i totalt chocktillstånd så hade inte riktigt den handlingsförmågan. Ville mest bara bort därifrån. Hade jag varit vid min sinnes fulla bruk så hade jag sannolikt spöat upp honom så det var nog lika bra...Väldig tur att barnet inte var med i bilen!
Om jag varit med om samma sak och kunnat resa mig upp och gå ur bilen för egen maskin hade jag varit duktigt förbannad på föraren som orsakade olyckan...
Skönt och förmodligen lite plåster på såren med den värderingen. Hunnit fundera på om det blir en likadan igen eller ska du sikta in dig på annat?
Skit oxå fick precis en länk och kod till Nodus Inside circle
Men vet inte om det är så roligt att handla en jag har i annan färg?
Eller jo det är det
Är sugen på NTH med o nån Squale.
Va trött jag blir
Skit oxå fick precis en länk och kod till Nodus Inside circle
Eller jo det är det
Va trött jag blir
Vad är Nodus inside circle? Och vad för kod?
En rabattkod på 50$Vad är Nodus inside circle? Och vad för kod?
Pm? Om det inte är person bundenEn rabattkod på 50$
Hade gärna testat den mindre varianten. Har tyvärr inte helt koll på mitt handledsmått men är definitivt inte över 16.5 vad jag kan komma ihåg från tidigare...Vad har du för handledsmått?
Det är smaksak om den känns för stor. För min del kändes den för stor/bara stort pga. att den är är så pass tunn i kombination med den form den har. Hade varit intressant att testa den bredvid 38 mm-varianten.
Googlade Nodus Inside Circle och kom till denna sida, Retrospect II Salmon Sky verkar gå att beställa redan nu
https://www.noduswatches.com/nodus-insiders-product
Ingen aning men det verkar inte som det, snarare någon typ av förhandsbeställning som är tillgänglig om man är med i deras inside circle eller råkar snubbla över detPlaceholder? Verkar inte gå att välja vilken bezel.
Tvärtom med lite Tweed på mycket läder tänkte jag.Med risk för att framstå som ett pucko: Vad är reverse?
Serious watches har barracuda på lager igen...Skit oxå fick precis en länk och kod till Nodus Inside circle
Eller jo det är det
Va trött jag blir
Jag var i totalt chocktillstånd så hade inte riktigt den handlingsförmågan. Ville mest bara bort därifrån. Hade jag varit vid min sinnes fulla bruk så hade jag sannolikt spöat upp honom så det var nog lika bra...
Blir nog en Passat igen, vi får se. Helst vill jag ha en elbil men man får ingen stor bil för de pengarna tyvärr. Behöver fort plats till barnvagn och skit.
Dom är förjäkla fina. Grattis till den!Jaha då landade även pjäs nr 2.
En Yema Navygraf. En magisk liten pjäs med sina 39mm. Känns mycket välgjord rakt igenom, iallafall sett till finishen och detaljerna samt passformen.
Känns grymt bra. Mycket bilder kommer det att bli och även en omedelbar wrist-roll