Grattis man och mycket fin gåva, hoppas hon uppskattar den lika mycket som viHållit mig utanför tråden i en vecka, är tillbaka som en gift man! Självklart fick min fru en klocka i morgongåva, kul med en Tissot med diamanter & chronometer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis man och mycket fin gåva, hoppas hon uppskattar den lika mycket som viHållit mig utanför tråden i en vecka, är tillbaka som en gift man! Självklart fick min fru en klocka i morgongåva, kul med en Tissot med diamanter & chronometer
Tack! Ja det var det verkligen, den är ruggigt braDet var på tiden, grattis! Jag blir fan glad varje gång jag ser den oavsett om det är min eller nån annans
Skum patina efter en halvtimme i medelhavet.
Tanken är väl att hon skall sälja lite granna precis som att hon säljer kläder till höger och vänster. Är det möjligt att göra det utan att gå med förlust? Är designen okej (de vanliga banden kommer med vintage/art deco-spännen och 4mm tapering ie. 20-16)? Är materialvalen helt pt skogen och är det värt det då banden kostar kanske 70-100kr per band att göra? Är det något hon bör tänka på när hon syr och klipper banden?
Input mottages tacksamt
No worries, skaffa det här så kan du nästintill nollställa. Naturligtvis så ger övning färdighet så du blir bättre med tiden.Måste fråga, hur känsliga är ni för repor? I mig skär det i hela kroppen för minsta lilla. Ett väldigt nonchalant bandbyte igår resulterade i detta , känns väldigt onödigt då jag kunnat tejpa hornen.
Måste fråga, hur känsliga är ni för repor? I mig skär det i hela kroppen för minsta lilla. Ett väldigt nonchalant bandbyte igår resulterade i detta , känns väldigt onödigt då jag kunnat tejpa hornen.
word!Noll känslig för märken där. Det är lika normalt som att däcken till bilen slits.
Oj, vilken jäkla smäll det måste varit!Jag och Squalen slappar i soffan på terrassen. Frun är iväg med väninnorna och sparven sover som tur är. Har precis varit och tömt bilen på grejer och blev lite deppig, gillade fan den där bilen ändå.
Det var intressant att höra att verkstaden gjort en uppskattning av värdet på bilen och kommit fram till att den bara var värd 15 000kr mindre än jag köpte den för och det var 2,5 år sen. Jag jobbar i bilbranschen och fick ett jäkligt schysst pris men ändå.
Killen i verkstaden kollade också konstigt på mig när han frågade vem som kört och jag sa att det var jag. Han förstod inte att jag ens stod upp efter den smällen.
Nu ska jag sluta upp med att trakassera er med mina snyfthistorier!
Jag är som sagt i branschen och har sett ganska många krockade bilar men jag har aldrig sett en bil där det varit så mycket våld att balken spruckit!
Ja, minst sagt. Deras bil träffade precis i framkanten av mitt framhjul och ändå fick det så mycket kraft och moment att de vände min bil 90° och flyttande den över tio meter i sidled...Oj, vilken jäkla smäll det måste varit!
Känns alltid lite när man blir av med en bil, skönt att du ändå fick okej pröjs för den.Jag och Squalen slappar i soffan på terrassen. Frun är iväg med väninnorna och sparven sover som tur är. Har precis varit och tömt bilen på grejer och blev lite deppig, gillade fan den där bilen ändå.
Det var intressant att höra att verkstaden gjort en uppskattning av värdet på bilen och kommit fram till att den bara var värd 15 000kr mindre än jag köpte den för och det var 2,5 år sen. Jag jobbar i bilbranschen och fick ett jäkligt schysst pris men ändå.
Killen i verkstaden kollade också konstigt på mig när han frågade vem som kört och jag sa att det var jag. Han förstod inte att jag ens stod upp efter den smällen.
Jag är som sagt i branschen och har sett ganska många krockade bilar men jag har aldrig sett en bil där det varit så mycket våld att balken spruckit!
Ser inte roligt ut på bilderna. Du måste vara lagom mör i kroppen nu kan jag tro. Satfläsk vilken smäll.Jag och Squalen slappar i soffan på terrassen. Frun är iväg med väninnorna och sparven sover som tur är. Har precis varit och tömt bilen på grejer och blev lite deppig, gillade fan den där bilen ändå.
Det vet jag inte än, det var bara verkstaden som gjort en kalkyl och uppskattning för att bedöma om den skulle repareras. Uppskattad reparationskostnad var över 400 000kr, haha. Det är mer än vad den kostade ny!Känns alltid lite när man blir av med en bil, skönt att du ändå fick okej pröjs för den.
Känns ungefär som när jag cyklade in i ett träd med mountainbiken...Ser inte roligt ut på bilderna. Du måste vara lagom mör i kroppen nu kan jag tro. Satfläsk vilken smäll.
MTB är livsfarligtKänns ungefär som när jag cyklade in i ett träd med mountainbiken...
Men satan va den ser utJag och Squalen slappar i soffan på terrassen. Frun är iväg med väninnorna och sparven sover som tur är. Har precis varit och tömt bilen på grejer och blev lite deppig, gillade fan den där bilen ändå.
Japp, speciellt när man är över 30 och otränad!MTB är livsfarligt
Ja, Passat är banne mig ingen tråkbil längre, det är bra skit nu för tiden! Har en sparv på strax över två år.Men satan va den ser ut
Passat är bra grejer
Så skönt att det gick bra.
Har du små barn?
Oj men va inte med vid krocken?Ja, Passat är banne mig ingen tråkbil längre, det är bra skit nu för tiden! Har en sparv på strax över två år.
Vad är det där för hemskheter du dricker? Rom, fruktvin, fruktsmaker och bubbelvatten?
Nä, var själv i bilen som tur var!Oj men va inte med vid krocken?
Tack män, ja hon blev väldigt glad och har velat köpa en riktig klocka ganska länge!Grattis man och mycket fin gåva, hoppas hon uppskattar den lika mycket som vi
Konstiga sötsakerVad är det där för hemskheter du dricker? Rom, fruktvin, fruktsmaker och bubbelvatten?
Nä, var själv i bilen som tur var!
Bara skönt att du mår bra.Jag och Squalen slappar i soffan på terrassen. Frun är iväg med väninnorna och sparven sover som tur är. Har precis varit och tömt bilen på grejer och blev lite deppig, gillade fan den där bilen ändå.
Tack, använt själv?No worries, skaffa det här så kan du nästintill nollställa. Naturligtvis så ger övning färdighet så du blir bättre med tiden.
https://www.ebay.com/itm/3-x-Refini...L-TITANIUM-Watch-Scratch-Removal/282259360399