pulver81
Basic
Ah, då är jag medTvärtom med lite Tweed på mycket läder tänkte jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, då är jag medTvärtom med lite Tweed på mycket läder tänkte jag.
Ja, så är det ju defenitivt. Bättre att hålla lugnet men det är svårt när någon nästan har dödat en på grund av ren idioti.Bra med chock så att man inte går loss på de som orsakar olyckan. Jag förstår att man är förbannad men börjar man slåss så begår man värre brott själv. Olyckor och missbedömningar händer, så är det bara. Jag har lärt mig att lugna ner mig och det går mycket bättre i jobbiga situationer.
Bild på klocka:
Kanske min bästa affordable efter köp på super-rea i Australien. Fortis Flieger Pro.
Tackar tackar . Mycket nöjd med den fångsten.Dom är förjäkla fina. Grattis till den!
Härligt, grattis! Ser grymt bra ut!Just hämtat ut denna efter en grymt smidig affär med @seikodiverr
Vilken jäkla klocka! Äntligen har man en blå dykare.
Det är alltså du som är den skyldige till att ha nypit den innan mig!!Just hämtat ut denna efter en grymt smidig affär med @seikodiverr
Ajjemän!Det är alltså du som är den skyldige till att ha nypit den innan mig!!
Bra fångat! Hoppas att du blir nöjd med den. Jag är riktigt glad i min. Länken är skön tycker jag och bra att den går att ställa in så exakt.Jaha då landade även pjäs nr 2.
En Yema Navygraf. En magisk liten pjäs med sina 39mm. Känns mycket välgjord rakt igenom, iallafall sett till finishen och detaljerna samt passformen.
Känns grymt bra. Mycket bilder kommer det att bli och även en omedelbar wrist-roll
Jag har 17-17,5 cm handled. Har haft en alpininist och har en en annan sarb nu, som jämförelse. De upplever jag som mindre på armen. Den här sitter helt perfekt på mig. När jag bär en annan klocka nu, mellan 40-43 mm, så känner jag alltid att jag måste byta tillbaka efter ett tag och då känns allt rätt igen. Så jag skulle inte oroa mig, den fyller ut handleden trots sina mått. Och så lite bilder..@Chumba Hur upplever du storleken på din 39a?
Jag har ca 17,5 runt handled och är kluven om det blir smått,dock satt min Squale pepsi på 40mm bra.
Tack,gillar den som fasenJag har 17-17,5 cm handled. Har haft en alpininist och har en en annan sarb nu, som jämförelse. De upplever jag som mindre på armen. Den här sitter helt perfekt på mig. När jag bär en annan klocka nu, mellan 40-43 mm, så känner jag alltid att jag måste byta tillbaka efter ett tag och då känns allt rätt igen. Så jag skulle inte oroa mig, den fyller ut handleden trots sina mått. Och så lite bilder..
Jag är hur nöjd som helst med den. Faktiskt överraskad själv.. HahaTack,gillar den som fasen
Jisses. Har ni avhandlat den här?
https://www.spinnaker-watches.com/pages/hull-chrono-sp-5068-sign-up-now
Den är inte dum! Snyggt med datumet kl 12. Definitivt affordableJisses. Har ni avhandlat den här?
Stort grattis! Den är så bra på den länken, längtar tills dom får in länken igen så att man kan knipa en.Just hämtat ut denna efter en grymt smidig affär med @seikodiverr
Nu kan man välja SS bezel också, jag tycker dock att svart ring bryter väldigt bra mot tavlan och skulle nog föredra den om jag skulle köpa. Någon som har en fungerande kod att tillämpa på Nodus?Placeholder? Verkar inte gå att välja vilken bezel.
Riktig fröjd för ögat, men jag vet inte hur sugen jag är på en quartz.Jisses. Har ni avhandlat den här?
Jag tycker att den är snygg i stål också, blir mer elegant (för en dykare) än med svart insert.Nu kan man välja SS bezel också, jag tycker dock att svart ring bryter väldigt bra mot tavlan och skulle nog föredra den om jag skulle köpa. Någon som har en fungerande kod att tillämpa på Nodus?
https://www.noduswatches.com/nodus-insiders-product/retrospect-salmon-sky
Hehe, jag kan också känna den där stressen. Har väl en lista på 15ish klockor jag "måste" ha.Lär sluta följa den här tråden, finns för många bra alternativ, blir stressad
Känns som en av dom trådar på KS med bäst drag i samt en väldigt god stämning