Waldorf
Guld
Den med vit tavla, mer högtidligt tycker jag.Råd pls, ska köra en vintage på brölopp på Torsdag, vilken ? den större 809 el mindre 769 ( min pick tror jag )![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den med vit tavla, mer högtidligt tycker jag.Råd pls, ska köra en vintage på brölopp på Torsdag, vilken ? den större 809 el mindre 769 ( min pick tror jag )![]()
Den är inte dum den ölen. Har en flaska sån tatuerad på armen hahaJag döööör värmedöden,prisa gud för kalla öl.
![]()
Den är grym..Fick minsann bli den stenhårde Steinharten idag med. Känns helt ok faktiskt.
![]()
Den får nog stanna ett tag känns det som.Den är grym..![]()
Bägge är verkligen grymma, gillar båda. Mitt tips är också den ljusa.Råd pls, ska köra en vintage på brölopp på Torsdag, vilken ? den större 809 el mindre 769 ( min pick tror jag )![]()
Någon som har den nya C60 i 38mm? Vad är tankarna runt kvaliteten på denna? Är lite sugen på att testa en.
![]()
He he, så är det....6 åringen fick sig en ”reva” häromdgn av pappaBägge är verkligen grymma, gillar båda. Mitt tips är också den ljusa.
Inte minst för att jag tror den tuggar minst kavaj med bezeln...
Lyckades tyvärr dunka in min tjockfeta Deep Blue i min dotters 'elektriska knöl' på vänster armbåge en gång. Hon började gråta stackarsHe he, så är det....6 åringen fick sig en ”reva” häromdgn av pappa
Otroligt fin duo. Väl avvägt och jag gillar ditt val utanför sportrollar! Sen kommer du ändå fastna där igen...He he, så är det....6 åringen fick sig en ”reva” häromdgn av pappa
Har inte exakt koll men tror det går ut på att kunna ta reda på hur snabbt man får stiga beroende på hur djupt man dykt. För att undvika dykarsjuka dvs. Han har sökt patent på lösningen.oj, hur använder/funkar den där bezeln?
Hmmm, en Sub ska man väl ha ngn gång (till) , 5 siffrig isf, men fn inte till vilket pris som helst...Yeman är grym by the way, så sugen, men vi har ju några KS egna Micros på gång, så det blir nästa köp....Otroligt fin duo. Väl avvägt och jag gillar ditt val utanför sportrollar! Sen kommer du ändå fastna där igen..., eller?
För att inte vara OT kommer bild på kvällens klocka. Väldigt nöjd med denna Yema Superman.
![]()
Gött eller inteDet slutade regna halvvägs hem från Hallarna och hemma hade det inte kommit en droppe.Nu är det fint i alla fall!
![]()
Hade jag också gjort. Hemskt när burken blir för varm. Nästan omöjligt att sova. Förtältet funkar kanske att somna i men sen blir man kokt på morgonkvisten27,8 i husvagnen 25c ute,jag tror jag sover ute inatt.
![]()
Mycket trevlig. Kul att det finns en del franskt i tråden![]()
En annan Yema önskar trevlig kväll
Ser fram emot microtrådens LE. För att kunna upprätthålla missbruket är micro och framförallt affordables ett krav. Sportar även 16710, 9411/0 och spgr311 tillsammans med några vintage...Hmmm, en Sub ska man väl ha ngn gång (till) , 5 siffrig isf, men fn inte till vilket pris som helst...Yeman är grym by the way, så sugen, men vi har ju några KS egna Micros på gång, så det blir nästa köp....
Jag döööör värmedöden,prisa gud för kalla öl.
![]()
Lite jobbig värme men tur att det finns öl.27,8 i husvagnen 25c ute,jag tror jag sover ute inatt.
![]()
nice, speciellt färg kombon...Jag fattar inte fäblessen för fulöl här .....Hur som, nu har SRPD01K1 landat och jag har hunnit känna lite på den. Den bärs fan inte alls speciellt stort med tanke på 45 mm och mina smala handleder. Riktigt lagom och jävligt skön. Nu väntar jag bara på min SRPC95K1 som verkar ha ramlat ner i något av Postnords svarta hål
![]()
![]()
Nice , så är det, en go blandning, blir roligare oxå...Ser fram emot microtrådens LE. För att kunna upprätthålla missbruket är micro och framförallt affordables ett krav. Sportar även 16710, 9411/0 och spgr311 tillsammans med några vintage...
Snyggt,ja klipp Norrlands för bövelen innan dom försvinnerLite jobbig värme men tur att det finns öl.
Min Tropic hälsar. Galet bra klocka och 42 mm med 49 mm L2L känns riktigt trevligt på min handled.
![]()
![]()
Dessvärre blev det CL-ölen idag men såg att svärfar även hade några Norrlands i kylskåpet så imorgon kommer det nya bilder. Stay tuned![]()