• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Därför bör vår LE tavla se ut så här :D

FB_IMG_1564476408429.jpg
:)

• Like
Reactions: M26
Microölen köps med fördel över nätet, med dessvärre ofrånkomligt distributions strul, ibland, via statens eminenta kanal, postnord, men smakar gott när man får den, o man kan handla förhållandevis mkt. ”Finölen”, innehållet i princip samma, handlas med ett enormt pris tillägg för täcka alla finölsbolags kostnader: media,reklam, pröjsa diverse kändisar samt sist men inte minst, finbutikens lokaler ska betalas, sedan inmundigas finölet, i små mängder, de flesta som dricker finölet, har O koll på innehållet, men skryter gärna över finölet, tillsammans med likasinnade, och beklagar sig över fulölets egenskaper, igen med 0 koll;)
Var kan/skall man köpa öl på nätet? :D

Fan vad bra den är på Oyster, funderar på att köpa till en jubelee med vikta ändlänkar och se hur det blir. Tror det kan bli riktigt bra

Edit: Har nu beställt samma gråa igen och lagt ut min blåa på K&S

IMG_20190729_125117.jpg
Jag grämer mig lite över att jag inte knep den guldfärgade på köp&sälj, var ju riktigt bra pris :p

Jag är väldigt nöjd med min och jag tror den stannar länge hos mig ;) Passar väldigt bra på Oyster, men jag måste få tummen ur och fixa ändlänkarna. De sitter bra men behöver bankas till lite för att följa bandhornen perfekt.

Skall bli skoj att se hur den lirar på jubile, du får dela med dig om du hittar något som passar bra. Har sökt runt lite men Classica på länk verkar vara något som alla missat :D

428EB069-C22C-4909-B25F-BEC2E9B03202.jpeg

Läste din annons, man blir ju sjukt sugen :banghead:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp