Därför bör vår LE tavla se ut så här
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Därför bör vår LE tavla se ut så här
![]()
Det är snubbe som gör custom grejer, visst var den brahahaha herregud! vart har du hittat denna?![]()
Har kontaktat honom för att se om han även säljer det han gör eller om man kan specialbeställa, det bästa hade ju varit om man kan vika ner pekfingret också på Milfspechittade hans instaflöde m.h.a. milfspec tavlan.![]()
Jag och mögliga madame (bilen) lär känna varandra
![]()
Har kontaktat honom för att se om han även säljer det han gör eller om man kan specialbeställa, det bästa hade ju varit om man kan vika ner pekfingret också på Milfspec![]()
@JonasUppsala
What @MaBr said. Funderade länge på att skaffa en och plötsligt blev det bra läge. Är utomordentligt nöjd så här långt med helheten. Riktigt bra storlek för min smak, skön länk och bra tyngd. Gedigen och snygg klocka!
Bjuder på en halvkass bild i väntan på att dottern ska lunchsova.
![]()
småfnittrade lite åt dessa också...Har kontaktat honom för att se om han även säljer det han gör eller om man kan specialbeställa, det bästa hade ju varit om man kan vika ner pekfingret också på Milfspec![]()
När nån frågar hur klockan bärsSjukt god,den bilden måste du lägga upp.
Fasen man kanske skulle göra en norrlandsburk![]()
Ingen här i gruppen som råkar ha en dicount code till seriouswatches?
Verkar hopplöst![]()
Var kan/skall man köpa öl på nätet?Microölen köps med fördel över nätet, med dessvärre ofrånkomligt distributions strul, ibland, via statens eminenta kanal, postnord, men smakar gott när man får den, o man kan handla förhållandevis mkt. ”Finölen”, innehållet i princip samma, handlas med ett enormt pris tillägg för täcka alla finölsbolags kostnader: media,reklam, pröjsa diverse kändisar samt sist men inte minst, finbutikens lokaler ska betalas, sedan inmundigas finölet, i små mängder, de flesta som dricker finölet, har O koll på innehållet, men skryter gärna över finölet, tillsammans med likasinnade, och beklagar sig över fulölets egenskaper, igen med 0 koll![]()
Vet att biltillverkare brukar sälja klockor av låg kvalitet, men är den där verkligen äkta?Inte ens Mercedes-Benz, när de gör en tillbehörsklocka, använder (eller kanske inte vill ha) mercedesvisare...
![]()
![]()
Nu går det fort i svängarna. Sorry för spam, men passar på när jag äntligen är lite ledig.
![]()
På rätt arm nu.
![]()
Skål (ordningen återställd).
![]()
Var kan/skall man köpa öl på nätet?![]()
fn den hade passat min gamla kärra, nu ska jag handla en pick up i Filippinerna, vad bär man till den ?Inte ens Mercedes-Benz, när de gör en tillbehörsklocka, använder (eller kanske inte vill ha) mercedesvisare...
![]()
![]()
Filippinsk pickup (antar att det är en liten lastbil du menar och inget annat!)-klocka, låt mej se. Begränsat utbud kanske men NK andra våningen till höger...fn den hade passat min gamla kärra, nu ska jag handla en pick up i Filippinerna, vad bär man till den ?
Fan vad bra den är på Oyster, funderar på att köpa till en jubelee med vikta ändlänkar och se hur det blir. Tror det kan bli riktigt braHelt sjukt att det var 30+ igår. Man kan inte lite på något här längre
![]()
Jag grämer mig lite över att jag inte knep den guldfärgade på köp&sälj, var ju riktigt bra prisFan vad bra den är på Oyster, funderar på att köpa till en jubelee med vikta ändlänkar och se hur det blir. Tror det kan bli riktigt bra
Edit: Har nu beställt samma gråa igen och lagt ut min blåa på K&S
![]()
Jag har en €10 om du vill ha.Ingen här i gruppen som råkar ha en dicount code till seriouswatches?
Verkar hopplöst![]()
Fan vad bra den är på Oyster, funderar på att köpa till en jubelee med vikta ändlänkar och se hur det blir. Tror det kan bli riktigt bra
Edit: Har nu beställt samma gråa igen och lagt ut min blåa på K&S
![]()