• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

levman

Cartier
58F759F5-B14D-449C-AAF3-C28B2BB5C1E7.jpeg

6 månader kvar till leverans, ganska galen hobby det här. Är det jag @Hawkeye @Lowe92 som har beställt eller är det fler som hugger på Borealis nya Adraga? Jag beställde en vit, men gillar även de andra färgerna. Jag så precis Borealis video på den bruna som såg sjukt bra ut.
Väntan är aningen för lång för mig... funderar än
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Hur är kvaliten på mikromärken generellt? Några som utmärker sig åt ena eller andra hållet?
Har kollat på Brew Watch och deras Darkbrew HP-1 men vill ju helst inte kasta pengarna i sjön.
Hej och välkommen :)

Finns massor med mikros, men generellt ger majoriteten ganska mycket klocka för prislappen.

Här i tråden finns det mesta från dyrare Monta och Squale till mer budgetinriktat som Spinnaker.

Börja med att googla lite bilder på märkena på Birchgroves lista på förstasidan och när du hittar något du gillar så fråga om den klockan specifikt så får du garanterat input :)

Trådfavoriter ju nu skulle jag säga är Borealis och Steinhart :) Vi jobbar ju på en egen limited edition också om du vill vara med på den.

Sen har vi en egen Snupps-grupp om du letar efter beggat :)
http://snupp.it/F6uwji
 
Topp