Tack.Diggar verkligen hur prestigelös din samling ärJust den modellen är jag också sugen på, för visst är den 40mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack.Diggar verkligen hur prestigelös din samling ärJust den modellen är jag också sugen på, för visst är den 40mm?
Snygga vissa av dem. För mig blir det dock inget varken denna gång eller framöver. Ägaren har visat sig vara en väldigt osympatisk typ vid flera tillfällen i facebookgrupper, vilket för mig är en deal-breaker.Batavi GMT släpps på Kickstarter idag.
https://www.kickstarter.com/projects/batavi/batavi-kosmopoliet-gmt?ref=17dkac&token=bbd814b3
Trevliga 39 mm och inte för tjock.
569 med Soprod och 649 med ETA är väl ett ok pris?
En del udda färgkombinationer. (typ 6 av 7, eller 7 av 7?)
![]()
Haha jag vet! Funderat hela dan på hur jag ska lägga upp det för frugan!Du vet vad enda botemedlet är?
Snygga vissa av dem. För mig blir det dock inget varken denna gång eller framöver. Ägaren har visat sig vara en väldigt osympatisk typ vid flera tillfällen i facebookgrupper, vilket för mig är en deal-breaker.
Exakt. Finns så många av de trevliga så jag väljer att lägga mina pengar på deras produkter iställetDå är det inte lika roligt.
Trevliga människor som gör trevliga klockor är en stor del av charmen med mikro
Trist med ägaren men måste medge att det är rejält sexiga färgkombinationer, 1, 3 och 4 är ju alla galet ärtiga. Får väl hoppas på att andra skönare märken hoppar på trenden också.Batavi GMT släpps på Kickstarter idag.
https://www.kickstarter.com/projects/batavi/batavi-kosmopoliet-gmt?ref=17dkac&token=bbd814b3
![]()
Riktigt shysst ju! Även knivenEn bild till på Invicta.
![]()
Kostar typ 100$Riktigt shysst ju! Även kniven
Som @Lindellc säger. Jag var lite sugen på herr Mamaks förra klocka (som inte lyckades) men personen bakom klockorna ingav inget sympatiskt intryck. Lite MV-känsla för min del.Batavi GMT släpps på Kickstarter idag.
![]()
Men betydligt billigare om man använder kniven som förhandlingsinstrument?Kostar typ 100$
Ja det har funkat förrMen betydligt billigare om man använder kniven som förhandlingsinstrument?
Det finns bara ett sätt, blåljuga och totalneka hela vägen.Haha jag vet! Funderat hela dan på hur jag ska lägga upp det för frugan!![]()
Vart köpte du den ifrån? Ska samla ihop lite förslag och skicka ut till familj och sambo inför 25års dagen.. kommer säkerligen sluta med att det klockrelaterade får man stå för självKostar typ 100$
Köpte du också en? Kul! Nöjd?En bild till på Invicta.
![]()
Nej nej inte min bild.Köpte du också en? Kul! Nöjd?
Inte min bild jag missade detVart köpte du den ifrån? Ska samla ihop lite förslag och skicka ut till familj och sambo inför 25års dagen.. kommer säkerligen sluta med att det klockrelaterade får man stå för själv![]()
Aha. Köpte min på Jomashop häromveckan så då fanns den i lager. Var någon här i tråden som sa att den fanns på Invictas europeiska sida för 116 euro också vilket blir ungefär samma pris om man räknar in momsen från usa.Nej nej inte min bild.
Men för någon månad sedan va dom slut överallt vet inte hur det ser ut nu?
Fanns pre order för 145 euro med leveranstid i juniAha. Köpte min på Jomashop häromveckan så då fanns den i lager. Var någon här i tråden som sa att den fanns på Invictas europeiska sida för 116 euro också vilket blir ungefär samma pris om man räknar in momsen från usa.
I såna fall är det värt att kolla Jomashop om du är sugen. Blir billigare och troligen snabbare om de inte tagit tvärslut nu.Fanns pre order för 145 euro med leveranstid i juni
Är nog dessvärre slut, jag kan inte hitta modellen alls där men tack ändåI såna fall är det värt att kolla Jomashop om du är sugen. Blir billigare och troligen snabbare om de inte tagit tvärslut nu.
https://www.jomashop.com/invicta-pro-diver-automatic-black-dial-mens-watch-31290.htmlÄr nog dessvärre slut, jag kan inte hitta modellen alls där men tack ändå![]()
Schysst! Vintagevarianterna är rätt svåra att få tag i och börjar spåra i pris så detta kan vara ett bra alternativ.
Galet cool! Vad är det för glas? Plexi?Beställde hem denna nyss. Riktigt ball.
Yema rallygraf reverse panda.
Urverk: Seiko mecaquartz v64.
Storlek: 39mm bred.
Tjocklek: 13mm.
Luggar:20mm.
Perfekt storlek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De där gick ju inte av för hackor!
Tankte same, same, mkt nice, men lite tegelstensvarning...De där gick ju inte av för hackor!Men 15,6mm tjock..?
![]()