Hårdrock!![]()
Ett par år sedan
(2016)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hårdrock!![]()
Ett par år sedan
(2016)
Haha ja, sedan blev håret så jädra risigt att jag tröttnade och klippte av alltihop. Från 60 cm till Aschberg på 30 minuterHårdrock!![]()
Wolverine?![]()
Känns som att det är skäggrekord i den här tråden![]()
Alla vägar bär till Rom som det heterNej ibland blir det så när det är textdu citerade honom innan, kanske därför
blivit en del OT här med nu
sorry folks.
Åh fan! Där känner jag med folkFruns syster bor där
![]()
Haha tänkte precis samma!Roffe Ruff!?
Precis som med mitt skägg. Man blir så less till slut så det bara åker avHaha ja, sedan blev håret så jädra risigt att jag tröttnade och klippte av alltihop. Från 60 cm till Aschberg på 30 minuter![]()
Såg den här idag på insta. Väcker en del villhöver i mig.Helson har för övrigt påskrea just nu. 15% rabatt på hela sortimentet på helsonwatches.com
Villhöver är en bekant känsla.Såg den här idag på insta. Väcker en del villhöver i mig.![]()
Måste ha...kommer klippa nästa jag ser.
Grym. Ta bort denSåg den här idag på insta. Väcker en del villhöver i mig.![]()
Det är fan gott om skägg här i tråden
Jag som inte kan odla vettigt skägg borde kanske leta andra klockor alltsåVerkar finnas en klar korrelation mellan jakten på prisvärda klockor och skägg i den här tråden
![]()
Det går bra bara du är hårig någonstansJag som inte kan odla vettigt skägg borde kanske leta andra klockor alltså![]()
Det går bra bara du är hårig någonstans.
Man ska inte leta för mycket bland Helsons klockor har jag lärt mig...Hittade denna med![]()
![]()
Åhhh får gåshud bara jag ser omslaget och spåretLite Guilty Pleasure så här nu med virre i handen..
![]()
Brevbäraren?Hahha... Allt mitt har hamnat på bröstet. Sämsta personen med turkisk påbrå nånsin. Pappa har dock episk mustasch. Fan.. Vill också
Åhhh får gåshud bara jag ser omslaget och spåret![]()
Brevbäraren?![]()