Japp!Är det en sea dragon du har?![]()
En ZO2223.
Bra spottat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!Är det en sea dragon du har?![]()
Rent spontant så känner jag att jag inte behöver denNågot för den veliga?....![]()
![]()
80% rabatt! Jag hade slagit till om jag hade 20% över...Något för den veliga?....![]()
![]()
Tack, jag har redan min andel av no 1. Kan ju vara svårt att få nån försäljning med lönsamhet när prisbilderna är så där. Bra om Glycine kan ta sig ur Invicta. Såg att de tagit tillbaka Glycine loggan på lådorna i alla fall.Det är tyvärr under vårt netto, blir inte riktigt klok på Glycine och deras priser. Vill du ha den så köper jag in den och tar smällen själv då vi skall vara billigast, skicka pm så löser jag det. Har tagit upp detta med Glycine och det har med Invicta att göra. De sköter han om märket båda (pga ägarskapet). De har några stora köpare säger de som köper minimum 500 klockor åt gången som sköts av Invicta som lämnar rabatter till dessa inköpare pga kvantitet samt på vissa specialmodeller som de har för stort lager på tillfälligt. Detta är på gång att ändras då Glycine är med på väg tillbaka till att sköta mer och mer själva igen
+2 gåvor på köpet! Rena fyndet ju...80% rabatt! Jag hade slagit till om jag hade 20% över...
Vaffö då för?Något för den veliga?....![]()
![]()
De har bakat ihop deras olika modeller i en enda bild. (tror jag, var lite oklart). Frågan är varför?Vaffö då för?![]()
Fynd är bara förnamnet. Tänk om man hade kunnat köpa två. 160% rabatt och fyra gåvor på köpet.+2 gåvor på köpet! Rena fyndet ju...![]()
Fynd är bara förnamnet. Tänk om man hade kunnat köpa två. 160% rabatt och fyra gåvor på köpet.
42mm versionerna är ju med riktigt fina. De är nog lite mer tacksamma att bära medFantastiskt coolt! Tack för länken
Ja det var "automatic" jag reagerade på.
Hur tufft somhelst!
Tack! Ja det var jumbon som jag misstänkte, lite väl biffiga dimensioner för mig.
Men supercool![]()
Har du en Tornado?Det är mer än jag vet på stuberten...
Har ingen alls, men tycker de är ballaHar du en Tornado?
Ja Invicta har en verklig amerikansk stil men som sagt de äger ju märket men som jag har förstått de har de backat lite efter att tappat i försäljning låter de Schweiz ta över mer igenTack, jag har redan min andel av no 1. Kan ju vara svårt att få nån försäljning med lönsamhet när prisbilderna är så där. Bra om Glycine kan ta sig ur Invicta. Såg att de tagit tillbaka Glycine loggan på lådorna i alla fall.![]()
Man måste ju nånstans älska hur fort klockor som ser ut/påminner om något annat försvinner på k&s, när skriken från vissa håll när en homage dyker upp i trådar är på en nivå som närmast kan jämföras med en person som försöker ta sig ur en majbrasa.La upp en annons med ett gäng klockor nu:
https://klocksnack.se/threads/affordables-och-mikrodykare.130904/
Håller med dig. Har sagt det förr, finns med stor sannolikhet ett mycket stort antal av smygbrukare av homager på forumet och då inte bara vi i denna trådenMan måste ju nånstans älska hur fort klockor som ser ut/påminner om något annat försvinner på k&s, när skriken från vissa håll när en homage dyker upp i trådar är på en nivå som närmast kan jämföras med en person som försöker ta sig ur en majbrasa.
Tror också så. Tror att det handlar om ett fåtal som blir jätteledsna och skriker så högt att andra statusönskande tar rygg.Håller med dig. Har sagt det förr, finns med stor sannolikhet ett mycket stort antal av smygbrukare av homager på forumet och då inte bara vi i denna tråden. Skulle förmodligen dock aldrig erkännas
![]()
Den va shysst! En zodiac måste man ju ba äga någon gångJapp!
En ZO2223.
Bra spottat!
![]()
Jag hade nog också blivit ledsen när något som kanske kostar 10-20 gånger mindre är så bra som det ofta ärTror också så. Tror att det handlar om ett fåtal som blir jätteledsna och skriker så högt att andra statusönskande tar rygg.
He ä ju ba o hojta till!Den va shysst! En zodiac måste man ju ba äga någon gång
Vilken hyvens kille du ärHe ä ju ba o hojta till!
Klart du får prova.
Vi bor ju nära varandra.![]()
Jäkligt bra bilder!
Sista bilden är sjukt bra, så snyggt med keepern
Jäkligt bra bilder!![]()
Tack pöjkerSista bilden är sjukt bra, så snyggt med keepern
Fel sida...Squale mitt emot Eriksberg
![]()
Man måste ju nånstans älska hur fort klockor som ser ut/påminner om något annat försvinner på k&s, när skriken från vissa håll när en homage dyker upp i trådar är på en nivå som närmast kan jämföras med en person som försöker ta sig ur en majbrasa.
Håller med dig. Har sagt det förr, finns med stor sannolikhet ett mycket stort antal av smygbrukare av homager på forumet och då inte bara vi i denna tråden. Skulle förmodligen dock aldrig erkännas
Edit: en liten rättelse här, vi är ju inga smygbrukare![]()
Nänä va ska man te Hising island o bröta för.Fel sida...