Björn Boett
Guld
Ovant deluxe att ha vitt band, men det blir ju somrigt!Känner igen det där bandet.....blev ju grymt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ovant deluxe att ha vitt band, men det blir ju somrigt!Känner igen det där bandet.....blev ju grymt bra!
Riktigt ballt!Ovant deluxe att ha vitt band, men det blir ju somrigt!![]()
Riktigt snyggt! Vet du ifall barton har tagits in nånstans i Sverige?Ovant deluxe att ha vitt band, men det blir ju somrigt!![]()
Snyggt! Hann inte vara med på det vita Barton bandet som var på K&S. Tänkte testa det på min inte så affordable T/T Chronomat I sommarOvant deluxe att ha vitt band, men det blir ju somrigt!![]()
@Zackrissonsur.se pratade lite löst om det förut men jag tror inte att de har gjort det än. Under tiden finns de på Amazon UK/DE.Riktigt snyggt! Vet du ifall barton har tagits in nånstans i Sverige?
Det är det du tittar på! Björn klippte det på 5 sekSnyggt! Hann inte vara med på det vita Barton bandet som var på K&S. Tänkte testa det på min inte så affordable T/T Chronomat I sommar![]()
Inte bara hintat... Jag gav henne tre olika färger att välja påImponerande koll av partner/vänner/släkt (?), det är ju en ändå en jäkligt nischad produkt men du kanske har hintat om det?![]()
Okej, tack för infon@Zackrissonsur.se pratade lite löst om det förut men jag tror inte att de har gjort det än. Under tiden finns de på Amazon UK/DE.
@Zackrissonsur.se
Ser fin ut! Hur stor är den?![]()
Lättast så, när familj eller sambo saknar egna idéer får jag komma med direktlänkar till sådant jag sneglat på. Sen får man låtsas vara överraskad på den stora dagen.Inte bara hintat... Jag gav henne tre olika färger att välja på![]()
Ja, det är rätt litet. Jag har ett ur som är 32mm men bärs ändå bra på mina nudelarmar.Den är 32mm. Min undre gräns är väl typ 36mm
/ P
Nja, han är ingen klockdåre som far sinMen på tal om profil: ska han inte ta och skaffa sig en profil här på KS?![]()
Tisell Brazil-Edition idag.
![]()
TackarDen har du lyckats bra med!![]()
Jo jag vetUselt, men du kan få visa din samling ändå.Jag har ju annars ett helt gäng G-shock till salu så...
![]()
@Jockinho varför sa du inte att Nethuns gick som en klocka? Den har BARA fortat sig 1 sekund sedan jag fick den (3 dygn). Asså!
![]()
Den var härlig! Ref?Flaggar redan idag
Någon som har en DW-5600 av något slag och vill byta mot den här imorgon på stora byteslördagen?
Somrigt och färgglatt värre
![]()
Shysst! Dom sitter ju som gjuten runt handleden trots att spännet kanske inte är bästPagani Design PD-1651
![]()
Det är en GW-S5600-1JF (titanbaklock och knappar bla, JDM-modell) med band och bezel från G5600A-9ERDen var härlig! Ref?![]()
Okej, du hade då lyckats bra med denDet är en GW-S5600-1JF (titanbaklock och knappar bla, JDM-modell) med band och bezel från G5600A-9ER
Kul liten specialare!
Fantastiskt bra den stänkarenDå tar vi en låt på det