Bergets
Silver
dundercoolSharkmastern
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
dundercoolSharkmastern
![]()
Ingen fara kompis, takten som klockor byter ägare i denna tråd är makalösOj glömde säga till dig först, ursäkta!
Det går för fort ibland.![]()
Ingen fara kompis, takten som klockor byter ägare i denna tråd är makalös
Edit: Den som köper den (jag utgår blint från att det blir någon ur tråden) kan ha mig i åtanke när den sedan skall flippas.
Lär väl i sin tur knappast ta mer än en vecka eller två kan jag tro![]()
Jag hade köpt den pronto om jag haft degTack så hjärtligt! Inte min avsikt att verka nonchalant det var ett ärligt hjärnsläpp.
Hehe, nä det är väl säkert inte omöjligt att den kommer ut på marknaden fler vändor...![]()
Står ju tydligt i min beskrivning@TerryTee Varför säljer du GG bronzon? Något nytt/roligt som lockar![]()
Isf får du skaffa NexusStår ju tydligt i min beskrivning3 bronsklockor, samtliga på 44mm. Yep, en annan GG isåfall! Men får se, jag kanske ångrar mig.
Har redan funderat på att plocka ner annonsen.
Cool klocka, men inte för mig dessvärre! Blir antingen en AV-16 eller en Divemaster isåfallIsf får du skaffa NexusSåg att det frtf fanns några tillgängliga
Om du släpper den så hade de varit roligt om den stannade i tråden/KS
![]()
Står ju tydligt i min beskrivning3 bronsklockor, samtliga på 44mm. Yep, en annan GG isåfall! Men får se, jag kanske ångrar mig.
Har redan funderat på att plocka ner annonsen.

Se inlägget innan, den är inte här på Klocksnack utan på FacebookVilken säljer du? Såg ingen![]()
Sålt och köpt, varit safe och PP som betalningsmetod. Bara entusiaster där vad jag märkt av![]()
Äsch, det där kan även hända den bästa så det har jag lagt bakom mig!Hej, har som @TerryTee tyvärr fick erfara haft nybörjarproblem med att använda Paypal. Jag fick dra mig ur affär om Yeman bland annat på grund av det. Är det någon som vet vilka restriktioner PP har för överföring av pengar från Paypal-kontot till egen bank och hur man kan göra för att höja beloppen? För mig verkar 3000 vara max, hoppas det är per dygn...
Kan även informera om att man bara kan överföra till en "riktig" bank från paypal. Avanza får t ex inte ta emot pengar från PP.
Har samma klocka på mig som igår.

Sluta frestas! Jag är ju på väg att köpa min femte 033.Man får ju inte glömma sina gamla favoriter bara för att man fått en ny klocka, då måste man avyttra. Gammalt djungelordspråk.
Måstre rasta sarb:en, den ligger ju högt upp på min lista.
![]()
Se inlägget innan, den är inte här på Klocksnack utan på Facebook.
Äsch, det där kan även hända den bästa så det har jag lagt bakom mig!
Däremot till ämnet, så kan du höja limiten så vitt jag vet. Har både skickat och tagit emot större belopp än så, minns dock fasen inte var jag hittar det i inställningarna nu
Edit: Tror du måste ha ett konto som är äldre än 3 månader innan du kan ändra limiten.
Du vet trådens motto, KÖÖÖÖPSluta frestas! Jag är ju på väg att köpa min femte 033.![]()
Det är nära. ^^Du vet trådens motto, KÖÖÖÖP![]()
Du får limma fast den i lådan helt enkelt när du får denDet är nära. ^^
Edit: men den blir inte lika affordable som tidigare :/
Den är redigt läcker. Har mycket som talar för den. Är den tung? Ser gedigen ut liksom![]()
Jättefin. Certina gör mycket bra grejer, helt klart.Nu är den härMin allra första riktiga klocka är tillbaka på handleden!
![]()
![]()
![]()
Tack! Ja Certina är helgrymmaJättefin. Certina gör mycket bra grejer, helt klart.
Sjukt grym klocka! Har ett par sidor att läsa ikapp men tänker utnämna den här till trådvinnare denna veckan redan nu!Nu jäklar börjar det närmas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()