Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom är helt klart prisvärda!, gillar inte quickrelease.. har dock ingen motivering på varför men föredrar vanliga stiftGjorde min första beställning hos CNS. Riktigt trevliga band ändå, över förväntan!
beställde lite stift med quickrelease också. Brukar ni använda sådana?![]()
![]()
Jag förstår. Kollade nu på KS och se att den senaste vanguard retro låg på 3kSEK. Det ser ut att vara mycket bättre marknad på fb. Lycka till med försäljningen. Synd att den ev. lämnar landet.Cool klocka, men inte för mig dessvärre! Blir antingen en AV-16 eller en Divemaster isåfall. Värdet på klockorna som jag bytte till mig den för, skulle bli en för stor förlust att hålla kvar den i tråden dessvärre
därav har det varit tyst på K&S från mig.
Kika där! Blev ju bra det där.Fick idag ett brev med 2 band i. Gjorda av @SpaceAce
Fantastiska! Ett canvas och ett pilotläder
Få ta lite mer bilder senare men här kommer ett snabbt
![]()

Absolut! Gammal räv i gemetVisst var det någon fler här inne som körde ps4a?
![]()
Nice!
Har förstått att @SpaceAce har duktigt bra band men hur beställer man?
Och vart kan man se vad man kan beställa?![]()
Tack så mycket. Jag bugar och bockarMycket bra! Älskar den slitna looken på canvaset!
Får man fråga såhär officiellt vad du tar för ett band @SpaceAce
Xbox, men COD är ju crossplatformVisst var det någon fler här inne som körde ps4a?
![]()
Xbox, men COD är ju crossplatform![]()
Kul att fler kör cod! Kör egentligen bara bilspel på konsol då jag e så kass på fps med kontroll men har börjat nöta liteAbsolut! Gammal räv i gemet![]()

Är det ett uttjänt bilbälte ?Inte ett i lägg på mer än en halvtimme... Vad är det som pågår?!
Jag fick hem lite material till mitt bund-projekt idag. Stort tack till @Ontrackpiraten och @SpaceAce !
![]()
Tror att det kan bli något bra av det här. Ska bara rota fram en symaskin.
Bjuder på en tank och kamouflage också när jag ändå är den enda aktiva i tråden för en gångs skull...
![]()
Nej, det är från en persedel.Är det ett uttjänt bilbälte ?
Jag gillar den guldiga varianten.Nya på såklart, personligen tycker jag den tryckta (och något mindre) Himqloggan är finare än den jag hade på gen 1 som var kromad och större![]()
![]()
Designen är ju fantastisk, vidhåller nog att Tuna och MM300 är de seikos jag kan tänka mig lägga en lite ”större” summa på. Synd det finns mkt annat kul att prova med...
O&W gör fina klockor.Hela min samling i nuläget. Två mikron, en dykare och en field watch. Känns riktigt bra.![]()
Yessss!Har den kommit?!![]()
Saknar bara lume på sekundvisaren. I övrigt tycker jag den är perfektFick hem denna idag, Ventus Northstar N3. Högt över min förväntan. Storleken är perfekt, och detaljerna är mycket, mycket bra.
Klockan kom på ett Horween läder som också det känns som mycket bra kvalitet. Samt ett svart tropic, bara känt lite på det än så länge och det känns också mycket bra.
Känns som den här klockan är ett strap-monster, men eftersom jag är en länk-snubbe så kommer en länk beställas snarast.
Slutsats: Jag är mycket nöjd. Den känns lite Milgauss på något underligt och alldeles underbart sätt. Den motsvarade verkligen alla mina förväntningar och mer. Och då har jag bara burit den på läder i några timmar.
Några snabba bilder jag tog nyss.
![]()
![]()
Och så en solljus:
![]()
Jag gillar den guldiga varianten.
![]()