Riktigt fin den där
Bra släpp, man blev ju lite sugenEtt grymt släpp helt klart!
Den blåa är inte dum den heller.
![]()
![]()

Grattis till en grymt fin pjäs!Halva nypriset på denna 2020 så det var väl affordable?![]()
![]()
![]()
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin den där
Bra släpp, man blev ju lite sugenEtt grymt släpp helt klart!
Den blåa är inte dum den heller.
![]()
![]()
Grattis till en grymt fin pjäs!Halva nypriset på denna 2020 så det var väl affordable?![]()
![]()
![]()
Skapar ju köpsug! Riktigt fina bilderNi får en till på ”Trenchhunter Thursday”, för att ni ber så snällt!
(Ingen har bett mig, men jag har väl lite hybris-light eller nått...)
![]()
Är ju det funderar ännuBra val! Och den ser ju ut att ha en skapligt sjysst blå tavla den med.
Nodus Contrail då?
Var det någon som högg nya titan-Swordfish från Zelos?
Ja, det repas lite lättare men borstas också lättare. Men enligt mig är det inte direkt någon repmagnet.Var bra sugen på en meteorite men är tveksam mot titan, som jag förstår det så blir det väl lättare repor på det materialet?
Meteorite finns fortfarande kvar för tillfället, men jag väntar "nog" på Mako istället![]()
Härdar Zelos också sitt titan på samma sätt som t.ex. Hamtun gör?Ja, det repas lite lättare men borstas också lättare. Men enligt mig är det inte direkt någon repmagnet.
Nej, de är obehandladeHärdar Zelos också sitt titan på samma sätt som t.ex. Hamtun gör?
Det står inget om härdning, så min gissning är nej. Kan tillägga att jag har en första generationens Hamtun i titan, innan de började ytbehandla klockorna, och bortsett från spännet så är den inte direkt repig alls.Härdar Zelos också sitt titan på samma sätt som t.ex. Hamtun gör?
Där ser man, jag trodde att alla Hamtun var härdade. Bra att de håller sig ändå!Det står inget om härdning, så min gissning är nej. Kan tillägga att jag har en första generationens Hamtun i titan, innan de började ytbehandla klockorna, och bortsett från spännet så är den inte direkt repig alls.
Vänta nu, skrev du rätt eller läser jag fel? 3900 sek!?Nu äger ju jag inte forumet, det ska gudarna veta. Men nog är en discontinued Sinn 656 med top grade 2824-2, 1000gauss magnetfältsskydd och 20 bars vattenresistens för det facila priset 3.900sek prisvärd de Luxe.
Hemmameck står på schemat idag.
![]()
Vänta nu, skrev du rätt eller läser jag fel? 3900 sek!?
Wow! Var hittar jag den för 3900 svenska?Nu äger ju jag inte forumet, det ska gudarna veta. Men nog är en discontinued Sinn 656 med top grade 2824-2, 1000gauss magnetfältsskydd och 20 bars vattenresistens för det facila priset 3.900sek prisvärd de Luxe.
![]()
Det där blev ju riktigt bra!Testar nytt band på affordable Doxan. Försöker hitta ett som matchar fiskens orangea färg...
![]()
![]()
Vilket prisNu äger ju jag inte forumet, det ska gudarna veta. Men nog är en discontinued Sinn 656 med top grade 2824-2, 1000gauss magnetfältsskydd och 20 bars vattenresistens för det facila priset 3.900sek prisvärd de Luxe.
![]()
Wow! Var hittar jag den för 3900 svenska?
WowBlocket är med jämna mellanrum din vän![]()
Wow
Hade lätt tagit en "bara för att" för det priset![]()
Spännet är SS på svärdfiskenDär ser man, jag trodde att alla Hamtun var härdade. Bra att de håller sig ändå!Spännet blir repigt även på stål så det får man räkna med oavsett. Det är bara på Traska med sitt härdade stål som jag har lyckats undvika det.
![]()
Som att vinna på lotto!Ja, det var egentligen ett sånt där ”för bra för att vara sant-pris”, men jag tänkte att det nog inte är så stor sannolikhet att han försöker svindla folk med en Sinn som i princip ingen känner till![]()
Huh, har de ändå lyckats hålla samma färg på det? Titan brukar alltid vara lite mörkare.Spännet är SS på svärdfisken![]()
Haha, då är det ju bara att slå till. Grattis till ett fint kap!Den dök upp på Blocket och nyservad till och med. Jag var inte först, men av någon anledningen hade de som kontaktat säljaren bara gjort förfrågningar. Han skrev att han skulle återkomma senare om den inte blev såld och då svarade jag att jag i sådana fall swishar på en gång. Då fick jag oväntat till svar att han säljer till mig istället![]()
Kan du ha köpt denna av en person som jobbar inom tågindustrin?Blocket är med jämna mellanrum din vän![]()
Kan du ha köpt denna av en person som jobbar inom tågindustrin?
Fick en förfrågan för något halvår sedan, han fanns på KS utan poster så jag fegade ur men dom är ju inte direkt vanliga i Sverige![]()
Om inte det är affordable så vet jag inte vad som är... bra kap!Nu äger ju jag inte forumet, det ska gudarna veta. Men nog är en discontinued Sinn 656 med top grade 2824-2, 1000gauss magnetfältsskydd och 20 bars vattenresistens för det facila priset 3.900sek prisvärd de Luxe.
![]()
Haha japp, då är det samma herre! Då får jag gratulera (och gräma mig lite som inte vågade)Det vet jag faktiskt inte, men han bodde i en klassisk tågort i alla fall som börjar på H![]()