mejla helson, han löser det utan problem imorgon om du tar en bild. Nästan säker på det.
Har skrivit från formuläret på hemsidan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
mejla helson, han löser det utan problem imorgon om du tar en bild. Nästan säker på det.
Har också testat men ser det inte. Kikade på Armida och där var det supertydligt.
De löser säkert en separat kod om du skriver att det inte funkar.
Tidszon relaterat kanske? I HongKong så är det redan den 4:e maj.Ja... får hoppas det...
Tyvärr minskar ju köplusten med 1 % i minuten nu
Har du kontaktat dom så det inte är något fel med ordern osv? Låter ju väldigt längeFortfarande inte ett ljud från zackrissons. Åndå gått 3 vardagar...
Aja. Dagens:
Tidszon relaterat kanske? I HongKong så är det redan den 4:e maj.
Gillar också att ha en bredd i sortimentet. Angående Breitling, så är min gamla AVI en av de klockor som jag ånger att jag flippade. Det som var speciellt var den tunnare pilotlänken. Verket var dock lite högljutt, då den drogs upp, då den var en Valjoux 7750 om jag inte missminner mig.Min ”affordables” låda, en av 5 klocklådor. När tar det patologiska hamstrandet slut?
Dyrast i denna låda är väl Longines som gick på ca 30k och billigaste måste nog vara Parnis daytonan som jag köpte här på KS för 750kr. Jag personligen gillar att samla på alla möjliga klockor i olika prisklasser, favoriten är nog dykare i kombination med Omega eller Seiko. Dock börjar jag kika lite på Breitling, har aldrig ägt någon Breitling klocka förut (förutom min original väggklocka, bifogar även en bild på denna för den nyfikne)
JeppHar du kontaktat dom så det inte är något fel med ordern osv? Låter ju väldigt länge
Ska bli kul att höra slutsatser senNu jäklar!
36 vs 36 / Dyr vs Billig. Ska bli spännande att testa dom emot varandra
Absolut! Känns jätte roligt att testa faktiskt. Återkommer med lite intryck när jag fått lite kött på benenSka bli kul att höra slutsatser sen
Något jag tyckte var påtagligt irriterande med den Smiths var att spännet öppnade sig för minsta lilla. Men jag tycker designen på klockan är riktigt trevlig.Nu jäklar!
36 vs 36 / Dyr vs Billig. Ska bli spännande att testa dom emot varandra
Spasibo brat! Går väl att använda som vapen också tänkte jag
Trevlig klocka och baksidaNyinkomna affordable från icke micromärket Bulova vilket är en reproduktion av deras välkända ”Hack” från andra världskriget. Just denna variant är en specialutgåva för Veteran Watchmaker Initiative.
Nu har jag bara haft den ett dygn men jag gillar den skarpt. Sitter bra på handleden ( 38mm ), tavlan är ren och lättläst, förvånansvärt bra lume samt sjysst canvasband. Priset var helt ok på 3200kr inkl frakt / tull / moms. Speccen imponerar inte om man jämför med t ex Hamilton Khaki men ibland köper man en klocka på känsla snarare än praktikalitet
Japp, det där tycker jag själv är den bekvämaste typen av band som finns!Provar nytt band på modden.
Riktigt bekvämt med quick release och jag gillar att bandet var mjukt och medgörligt.
Den är ännu bättre i verkligheten, svårt att göra den rättvisaUnderbar.
Vridring i guld som grädde på moset
Lägger ett bud på dubbla värdet direkt
Ja det fanns i en del olika färger dessutom så jag ska nog införskaffa även ett blått till sommaren.Japp, det där tycker jag själv är den bekvämaste typen av band som finns!