Att köpa Fortis istället. Lika bra att sälja innan eventuellt beroende kommer.
Ah, förstår precis hur det är. Lycka till med försäljningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att köpa Fortis istället. Lika bra att sälja innan eventuellt beroende kommer.
Dykarfredag
Trevlig helg!
![]()
Hittar flertalet ställen runt 2700 inom eu om jag googlat ref och klickar på shopping, inte supersvårt direkt men grattis till bra affärInte längre. Nu är de uppe på 4k igen. Va bara en kort reaperiod
Fortfarande 2500 inkl. Tull och moms rrån creation watches.
Nja bra affär var det inte, jag förlorar 1000kr men jag var inte jättenöjd och tänkte sälja för priset jag köpte för men fick så mycket skit från Master så jag sänkte direkt till 2900 för att sälja i god KS anda men det spelar ju ingen roll för vissa bara fortsätter och hamra på då det inte egentligen handlar om KS anda utan snarare andra saker antar jagHittar flertalet ställen runt 2700 inom eu om jag googlat ref och klickar på shopping, inte supersvårt direkt men grattis till bra affär![]()
Yes, nya M-40 i grått eller grönt. Jag gillar Fortis, de 3-4 jag haft har utstrålat hög kvalitet men bara vissa av dem har kombinerat det med en design jag gillar. De gör mycket rätt just nu så då ska jag ge dem mina pengar tänkte jag.Ah, förstår precis hur det är. Lycka till med försäljningenFortis är ett spännande märke jag tyvärr har allt för lite erfarenhet av. Får kika närmare på dem vid tillfälle. Är det deras senaste släpp du är sugen på ?
Jag tycker F-39 är galet snyggYes, nya M-40 i grått eller grönt. Jag gillar Fortis, de 3-4 jag haft har utstrålat hög kvalitet men bara vissa av dem har kombinerat det med en design jag gillar. De gör mycket rätt just nu så då ska jag ge dem mina pengar tänkte jag.
Det finns eventuellt en klocka före i kön om jag får en chans att köpa, står i en kö…
Vita var fräck men juni 2022 är långt bortaVad säg om detta, ett norskt mikromärke. Tyvärr på kickstarter, men nån gång ska ju vara den första.
Edit: Leverans Juni 2022. Det är för långt, jag orkar inte vänta.
Forteller Watches
forteller-watches.com
Får lite vibbar av NTH/Tudor. Originellt med dom enormt blaffiga index 3, 9, 12 dock.Vad säg om detta, ett norskt mikromärke. Tyvärr på kickstarter, men nån gång ska ju vara den första.
Forteller Watches
forteller-watches.com
Skönt när man kommer på det innan den är såldFlippar-febern satte in och jag försökte fota Aquascaphen för att lägga ut den till försäljning men insåg att jag aldrig kommer finna någon bättre dinka. (Inte till det priset iaf) Trevlig helg.
![]()
Jag har gjort den missen, detta är mitt andra ex.Skönt när man kommer på det innan den är såld![]()
Vad säg om detta, ett norskt mikromärke. Tyvärr på kickstarter, men nån gång ska ju vara den första.
Forteller Watches
forteller-watches.com
Vad säg om detta, ett norskt mikromärke. Tyvärr på kickstarter, men nån gång ska ju vara den första.
Forteller Watches
forteller-watches.com
Grymt bra den där! Hojta om den ska flippas någon gångLorier lördag är det va!
![]()