Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör vi den där grejen på lördagar fortfarande där vi lägger upp bild på saker vi tröttnat på och så får man skicka PM om man också har något man tröttnat på?
Gör vi den där grejen på lördagar fortfarande där vi lägger upp bild på saker vi tröttnat på och så får man skicka PM om man också har något man tröttnat på?
Jag tycker att det funkarHirsch gummi på GGn, tokskönt efter att ha formats lite men flyger det rent estetiskt?
Är inte helt såld :/ tror ngt liknande detta flyger bättre…Hirsch gummi på GGn, tokskönt efter att ha formats lite men flyger det rent estetiskt?
Du kan ha rätt!Är inte helt såld :/ tror ngt liknande detta flyger bättre…
Gummi Grovt - svart - Watchwear.se
Klockband i gummi. Matta i färgen. Mjuka och följsamma. Bredd: 20mm / 22mm / 24mm Längd: 75mm + 115mm / 80mm + 120mm Bredd vid spänne: 18mm / 20mm / 22mmwatchwear.se
Den här har tydligen siktats i utkanten av Mölndal nyligen. Vet du något om det @Nicke75? (Nu blir jag kanske avstängd för off topic)Paketöppning idag.
Seiko SPB255J1 42mm
Där är en Turtle jag vart sugen påVäntar på sambons 17 släktingar för en del av 1års kalaset, Jippie!
Snygg!Byter gärna den här mot något!
Förjäkla go! Srp775Där är en Turtle jag vart sugen på
Djefla bild, djefla klocka!Trevlig Lördag kamrater.