Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackUnderbar! Berätta mer om denna skönhet plz!
Jag är jättenöjd. Alla mått blev helt rätt.
HaGoVecka!![]()
![]()
Jag ska erkänna jag var extremskeptisk när jag såg dig kommentera att du skulle byta till strap på den där, den kändes gjord för att sitta på originallänken. Men det är bara att pudla, det blev fruktansvärt bra det där också.Känner mig som en King Bling med nya strutsbenet på BM. Blev exakt som jag önskade. @danko levererar än en gång
!
![]()
![]()
![]()
Helt förståeligt och flera var säkert skeptiska. Finns kanske en orsak att man inte gör originalläder. Men visionen blev till verklighet och jag är nöjd. Finns säkert många som tycker länken är bättre.Jag ska erkänna jag var extremskeptisk när jag såg dig kommentera att du skulle byta till strap på den där, den kändes gjord för att sitta på originallänken. Men det är bara att pudla, det blev fruktansvärt bra det där också.
Det blev riktigt braKänner mig som en King Bling med nya strutsbenet på BM. Blev exakt som jag önskade. @danko levererar än en gång
!
![]()
![]()
![]()
TackDet blev riktigt bra![]()
Och jag som generellt har svårt för guld/gula metaller tycker att uret med det nya bandet visar klass och stil och tonar ner det "guldiga". Fullständigt lysande!Helt förståeligt och flera var säkert skeptiska. Finns kanske en orsak att man inte gör originalläder. Men visionen blev till verklighet och jag är nöjd. Finns säkert många som tycker länken är bättre.
Ett till wristshot.
![]()
TackOch jag som generellt har svårt för guld/gula metaller tycker att uret med det nya bandet visar klass och stil och tonar ner det "guldiga". Fullständigt lysande!![]()
Tycker det är coolt och i synnerhet med matchningen av de blå effekterna på såväl terroristen som bundet. Bra där!Det är roligt med ett forum som detta. Även om jag inser att inte alla tycker att bund är lika elegant som jag tycker att det är, så förefaller ändå de flesta tycka att det är fullt rimligt att sätta på ett band som både kostar mer och väger mer än själva klockan. Övrig omgivning suckar uppgivet eller fnittrar osäkert vid sådana fakta.
Nu tar vi kväll och väljer annan klocka fritt imorgon som är sista dagen innan OWG.
![]()
Vad är det för mått mellan luggarna/hornen?NU hittar jag läder i svart och blått på Brew s hemsida. Helt säker på att jag letat. Nåja, det är inte försent att beställa ett sådant också. Har dom hunnit copa min design?
.![]()
~19.5mm. 20mm stift passar inte, måste använda 19mm.Vad är det för mått mellan luggarna/hornen?
Mitt nya silikon kanske skulle passa?~19.5mm. 20mm stift passar inte, måste använda 19mm.
Snyggt på Moon! Skulle nog gå att få dit på Brew, men vit söm...nja. Även mitt Chronissimo kanske skulle gå att få dit men även det vit söm. Rätt noga också att flärpmåtten i luggänden är rätt. Rätt tight mot boetten också.Mitt nya silikon kanske skulle passa?
![]()
![]()
Detta passar troligen inte p.g.a. hur det ser ut vid bandinfästningen, annars hade det varit läckert.NU hittar jag läder i svart och blått på Brew s hemsida. Helt säker på att jag letat. Nåja, det är inte försent att beställa ett sådant också. Har dom hunnit copa min design?
![]()
Tack för tips! Har svart ödla på en tunn dressare i guld och det passar jättebra. Finns säker någon som kan sy ett läder med "rätt" bandinfästning i ödlaDetta passar troligen inte p.g.a. hur det ser ut vid bandinfästningen, annars hade det varit läckert.
Säljes - Hirsch armband lizard svart large 19mm
Nytt, oanvänt. Se bilder. Köpte fel storlek. Nypris 809, säljes för 500 inklusive frakt.klocksnack.se