• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

_DSC9989.jpg

Underbar! Berätta mer om denna skönhet plz!
Tack:heart:. Denna klocka är den senaste i Brew Watch Co kollektion och heter Metric - Gold. Levererades på "guld"-länk men har låtit @danko sy upp ett läder enl. mina önskemål då jag är en lädergubbe och det inte finns som tillval vad jag vet. Brew har florerat här på KS med sin mera färgglada Metric - Retro.
P1040352.JPG

1677503485016.png

Jag ska erkänna jag var extremskeptisk när jag såg dig kommentera att du skulle byta till strap på den där, den kändes gjord för att sitta på originallänken. Men det är bara att pudla, det blev fruktansvärt bra det där också.
Helt förståeligt och flera var säkert skeptiska. Finns kanske en orsak att man inte gör originalläder. Men visionen blev till verklighet och jag är nöjd. Finns säkert många som tycker länken är bättre.
Ett till wristshot 😁.
20230227_184620.jpg

Helt förståeligt och flera var säkert skeptiska. Finns kanske en orsak att man inte gör originalläder. Men visionen blev till verklighet och jag är nöjd. Finns säkert många som tycker länken är bättre.
Ett till wristshot 😁.
20230227_184620.jpg
Och jag som generellt har svårt för guld/gula metaller tycker att uret med det nya bandet visar klass och stil och tonar ner det "guldiga". Fullständigt lysande! 😍

Det är roligt med ett forum som detta. Även om jag inser att inte alla tycker att bund är lika elegant som jag tycker att det är, så förefaller ändå de flesta tycka att det är fullt rimligt att sätta på ett band som både kostar mer och väger mer än själva klockan. Övrig omgivning suckar uppgivet eller fnittrar osäkert vid sådana fakta.
Nu tar vi kväll och väljer annan klocka fritt imorgon som är sista dagen innan OWG.
20230227_211250.jpg

Det är roligt med ett forum som detta. Även om jag inser att inte alla tycker att bund är lika elegant som jag tycker att det är, så förefaller ändå de flesta tycka att det är fullt rimligt att sätta på ett band som både kostar mer och väger mer än själva klockan. Övrig omgivning suckar uppgivet eller fnittrar osäkert vid sådana fakta.
Nu tar vi kväll och väljer annan klocka fritt imorgon som är sista dagen innan OWG.
20230227_211250.jpg
Tycker det är coolt och i synnerhet med matchningen av de blå effekterna på såväl terroristen som bundet. Bra där!

NU hittar jag läder i svart och blått på Brew s hemsida. Helt säker på att jag letat. Nåja, det är inte försent att beställa ett sådant också. Har dom hunnit copa min design? 😁

1677565211602.png
Detta passar troligen inte p.g.a. hur det ser ut vid bandinfästningen, annars hade det varit läckert.

Detta passar troligen inte p.g.a. hur det ser ut vid bandinfästningen, annars hade det varit läckert.
Tack för tips! Har svart ödla på en tunn dressare i guld och det passar jättebra. Finns säker någon som kan sy ett läder med "rätt" bandinfästning i ödla🙂. Har två läder på ingång från min andra hovleverantör Steveo. Ett i svart och ett i mörkgrönt.

Tillbaka
Topp