• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt in, min (äntligen) första hammarhaj…
4091E025-E657-421A-837F-535D4F03F91F.jpeg
 
Mycket snyggt fångat! Hammarhajen är en ytterst trevlig pjäs.
Ja och var mindre än jag trodde, kompakt är nog rätt adjektiv för den 😎

Enda sura är jag missade denna som iof är fint på klockan det sitter på med…

Tror det hade blivit perfekt 👌🏻 Kör den just nu på ett tropic, testa seikogummi från min Arnie med som bar upp den bra och extremt mjukt.
 
Ja och var mindre än jag trodde, kompakt är nog rätt adjektiv för den 😎

Enda sura är jag missade denna som iof är fint på klockan det sitter på med…

Tror det hade blivit perfekt 👌🏻 Kör den just nu på ett tropic, testa seikogummi från min Arnie med som bar upp den bra och extremt mjukt.
Rub it in 🤪
CBC4AFCC-6A9F-4112-9C50-EB584BC5E7B6.jpeg
 
Köpte den här för att prova om jag vill ha en Serica när de finns att köpa sen i höst. Den fungerar perfekt och håller tiden perfekt (+ ett par sekunder/dygn). Är inte riktigt överens med den än, bla lite för liten. Finish och känsla är dock helt ok, så jag kan ju inte låta bli att undra hur mycket bättre Serican är? Har inte bestämt än om den här får bli kvar eller inte 🤔

IMG_0583.jpeg
 
Senast ändrad:
Köpte den här för att prova om jag vill ha en Serica när de finns att köpa sen i höst. Den fungerar perfekt och håller tiden perfekt (+ ett par sekunder/dygn). Är inte riktigt överens med den än, lite för liten. Finish och känsla är dock helt ok, så jag kan ju inte låta bli att undra hur mycket bättre Serican är? Har inte bestämt än om den här får bli kvar eller inte 🤔

IMG_0583.jpeg
Har haft Serican och tyckte den upplevdes mindre än måtten antyder.
Det är en bra klocka men inte över 10k-bra om det nu kan låta begripligt 😬
 
Köpte den här för att prova om jag vill ha en Serica när de finns att köpa sen i höst. Den fungerar perfekt och håller tiden perfekt (+ ett par sekunder/dygn). Är inte riktigt överens med den än, bla lite för liten. Finish och känsla är dock helt ok, så jag kan ju inte låta bli att undra hur mycket bättre Serican är? Har inte bestämt än om den här får bli kvar eller inte 🤔

IMG_0583.jpeg
Hojta om du ska skicka den vidare, är eventuellt intresserad 😎
 
Köpte den här för att prova om jag vill ha en Serica när de finns att köpa sen i höst. Den fungerar perfekt och håller tiden perfekt (+ ett par sekunder/dygn). Är inte riktigt överens med den än, bla lite för liten. Finish och känsla är dock helt ok, så jag kan ju inte låta bli att undra hur mycket bättre Serican är? Har inte bestämt än om den här får bli kvar eller inte 🤔

IMG_0583.jpeg
Kopian är något större än originalet. Så förmodligen ska du undvika Serican om den här känns på gränsen till för liten.
 
Tillbaka
Topp