Ryska motsvarigheten till (Inspirerad av Poljot 3017) rymdklockan från ostlandet. 40mm, manuellt ST 1901 verk.- Aldrig sett, cool
Storlek?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ryska motsvarigheten till (Inspirerad av Poljot 3017) rymdklockan från ostlandet. 40mm, manuellt ST 1901 verk.- Aldrig sett, cool
Storlek?
Ja jag fick fasen inte loss den. Tänkte testa gummiDu är trygg med den länken. Har en Aragon till på väg in nu…
Så där ja.
Jo, jag är nöjd.
![]()
Fasen den känns rätt bra på alla band. Men samtidigt är länken vassså stora beslut
trevlig kväll på er!
![]()
Söt katt. Klockan rätt fräsch den med.Den som lätt fårmest tid på armen här.![]()
Snygg! Hur är länken o låset i kvalitet/ bekvämt?? Jag är sugen på en blå…..
Blev väldigt bra med vita bandet!Fredag. Och nästa vecka semester igen. Jag kör semester varannan vecka hela sommaren.Ledig jämna veckor v24 till 34. Så gör jag.
Sommarklockan på!
![]()
Fredag. Och nästa vecka semester igen. Jag kör semester varannan vecka hela sommaren.Ledig jämna veckor v24 till 34. Så gör jag.
Sommarklockan på!
![]()
Har faktiskt inte märkt av detJag tycker det krävs ett tjockt band på den, annars blir det vasst vid bandhornens insida...
Eller är det något de åtgärdat? Ser inte så ut?
Sista arbetsdagen innan fem veckors semester. Har precis förberett Aquastar M60 för sommaren med ett nytt band.
![]()
Tack! Tack för att jag fick köpa det också. Lär sitta på resten av sommaren.Snyggt!
Hann tänka, @Jamterik kvalite på denna bild, men en sekund senare förstod jag förståsBytt batteri för första gången på den här (ca 4 år).
![]()
Hann tänka, @Jamterik kvalite på denna bild, men en sekund senare förstod jag förstås. Medför det en massa inställningar som nollats vid batteribytet?
Får en stronkfetishist att bli glad
Perfekt storlek och mer affordable än så där blir det nog inte. Solar quartz så man behöver aldrig bry sig om att byta batteri och det är en Citizen så den kommer antagligen att ticka på i 30 år. Allt för sub 3K.Triggervarning för folk som är rädd för att köpa något som kan ses som damklocka antar jag...
För alla andra:
Håller på att packa för lite apparatdykning och snorkling nu när blåsten lägger sig på västkusten. Fick den nya 37mm Citizen idag så den ska med för testning. Extrapris på Ur & Penn för övrigt. Sitter asnajs på min 16,5-handled, så nu får G-shocken stanna hemma.
![]()
![]()
Lite läsning om du gillar små klockor
![]()
Introducing: Citizen Surprises Us With A Brand New 37mm Promaster Diver Collection
The classic, rugged, and modern diver gets sized down for the rest of us.www.hodinkee.com