Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faaan va kallt
Fel, ni TROR det är kalltHaha tvåa på den - fy fan!
Ha ha ha. Ja om du får en hjärtinfarkt i vaken dör du nog. Och om du får en hjärtinfarkt när du kör bil på motorvägen dör du nog också, och kanske några till.![]()
Längtar. Men frugan har läst en ”hjärtattack i vattnet ensam” för många artiklar i Aftoblaskan och vill ej låta mig åka ensam. Vilket är det sköna, först i och slå upp vaken. Sen en kopp te i bilen. Helt underbart.
Dom där är trevliga. Men det verkar finnas mycket fakeLandade något orientaliskt i lådan i afton. Jag är svag för vintage, modell större, samt sköna färger.
![]()
Den tyckte jag om i all sin enkelhet(även om jag personligen övergett mekaniskt men men...)
Ska gå under det vackra namnet NH7530-52L om jag förstått det rätt. Gissar på överkomligt pris, men hittar ingen info.
![]()
Du vann VM i googling idag också, snyggt! Slog mig att det kanske endast är US-modell men den som lever får se
Nice att dom använder gamla loggan. Dock är den för stor med 44 mm, och datum klarar jag mig också utan.Stowa verkar hitta på lite nya saker sen skiftet av ledare.
Vet inte vad jag tycker?
![]()
STOWA | Chronographs
Chronographs: Tempora Big Eye black - Tempora Big Eye beige - Tempora Big Eye green - Tempora Big Eye steel - Chronograph 1938 black - Flieger Classic Chronwww.stowa.de
Den där skriker @v0n i mina ögon!Lite färgglatt i höstmörkret
- Kämpa!
![]()
FROG300 Depth Rainbow | OX Oceanix Watches
This is the most vibrant and PRO version of the Diver's FROG300 watch. A supercharged beauty from Oceanix Scuba Watches ready to bring you joy. With a graphic depth gauge and diving tables. Explore it in detail in this section.www.oceanixwatches.com
![]()
Lite färgglatt i höstmörkret
- Kämpa!
![]()
FROG300 Depth Rainbow | OX Oceanix Watches
This is the most vibrant and PRO version of the Diver's FROG300 watch. A supercharged beauty from Oceanix Scuba Watches ready to bring you joy. With a graphic depth gauge and diving tables. Explore it in detail in this section.www.oceanixwatches.com
![]()
Hur funkar bandhornen på den där?![]()
Kaff och klocka i halvtaskig belysning, livet är underbart![]()