Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nått kinesiskt verk antar jag, vilket?Jag har en Merkur/Seizenn. Och för pengen så känns den stabil. Så kör bara @Magnus (Sthlm)
![]()
Om jag skulle köpa en till, så skulle jag lätt köpa denna:
![]()
Om du inte redan sett så blir Lorier Astra tillgänglig på webben fredag kl 17 cet.Asså när ska denna droppa egentligen?! Tycker den är urtjusig. Har ju varit lite diskussioner om detaljer på urtavlan som folk ville ha åtgärdat så får kanske hoppas att det blir gjort.
In-house om man får tro dom självaNått kinesiskt verk antar jag, vilket?![]()
Klockorna kostar ju knappt nånting, vissa av dem iaf... är de nått att ha?In-house om man får tro dom själva
![]()
Det tycker jag absolut.Klockorna kostar ju knappt nånting, vissa av dem iaf... är de nått att ha?![]()
Mycket snygg. Vågar man hoppas på att den är i vuxenstorlek?Vet inte om Zodiac Field Olympos är mikro men en bekant köpte denna modell på Fredmans Ur nyligen. Inte sett den live ännu men tuff form tycker jag.
![]()
Den ska vara boettstorlek 40mm och bandvidd 20mm så jag vill påstå vuxenstorlekMycket snygg. Vågar man hoppas på att den är i vuxenstorlek?
Brunt läder är sällan fel och i det här fallet tycker jag att det blev absolut jättebra!Lädernato på Militaryn. Bu eller bä?![]()
Ovanligt snyggt montage av natot på den klockan. Och läcker färg på lädret. Säger bä.Lädernato på Militaryn. Bu eller bä?![]()
Månfas! AvisDen är iaf vääääldigt blå! Rätt kul tycker jag.![]()
Vi gör som vanligt, den får gå vidare till dig om ett tag.Månfas! Avis.
Fräsigt med stabil kätting.![]()
Julpyntas bussar hemma i Sverige ?
![]()
Jag tycker om den här. Den är bra. Det och kul med närproducerat![]()
Mycket trevlig, kan inte tänka mig en lämpligare Unimatic för dig! Jag har burit min idag också för första gången på länge. Sämre utverk i min frpn 2017 men jag gillar verkligen den gröna färgenNytt in. Unimatic U1S-M Swiss Series (Sellita SW200-1).
Tack @sekvens för smidig affär och snabb leverans.
![]()
![]()
Unimatic - U1S-M Swiss Series Begränsad upplaga
Modello Uno ref. U1S-M är en italiensk, slimmad och minimal dykarklocka med schweiziskt tillverkad Sellita SW200-1 urverkwww.sekvens.com
Den där är fin och med det canvasbandet är det ett riktigt lyckat ekipage!Mycket trevlig, kan inte tänka mig en lämpligare Unimatic för dig! Jag har burit min idag också för första gången på länge. Sämre utverk i min frpn 2017 men jag gillar verkligen den gröna färgen![]()
Till och från.Bor du i Schweiz?![]()