Mer kaffe åt folket. HaBraLördag. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det skulle man nästan kunna tro.Mystisk bezel, påminner om jag vet inte vad… dörren på ett gammalt lok kanske![]()
Välkommen!Hallå hallå! Premiärinlägg här på forumet efter något års läsning.
Är det någon som har prövat Traskas Commuter i 34mm? Vore kul med lite handledsbilder också!![]()
Välkommen!Hallå hallå! Premiärinlägg här på forumet efter något års läsning.
Är det någon som har prövat Traskas Commuter i 34mm? Vore kul med lite handledsbilder också!![]()
Tack! … och stort tack för bilder! De ser riktigt trevliga ut. Bra input med att de bärs större, det hade jag inte väntat mig. Känner spontant att 34mm bör landa helt rätt på mina spinkiga handleder. Kul!Välkommen!
Ingen 34 tyvärr men två 36or har jag och dom är riktigt bra enligt min ödmjuka mening
Commuter bär något större än vad måtten antyder, här på ca 18cm handled.
![]()
![]()
![]()
Fantastisk kvalitet för pengarna. Att det ofta är slut hänger väl ihop med att han som många mikro säljer och tar beställningar på batcher där de populäraste varianterna tar slut ganska snabbt och sen är det ett bra tag till nästa batch kommer. Känns som att de inte tar i med för stora batcher delvis därför att de kontinuerligt vidareutvecklar och gör små förbättringar hela tiden vilket ju är schysst. Men den "dåliga" tillgången är ju många mikrobrands akilleshäl, de verkar bara inte ha resurser eller kapacitet (eller vilja?) att hålla jämn tillgång på sina storsäljare.Har någon erfarenhet av Traskas klockor? Har kollat deras sida kontinuerligt under ett par månaders tid och somliga modeller verkar i princip aldrig finnas tillgängliga i vissa färgkombinationer.
Jevvligt fina ur! Hade freediver förut i mintgrön. Otroligt snygg, mycket bra finish och kvalité. Lite svåra att få tag i och de som säljs går fort!Har någon erfarenhet av Traskas klockor? Har kollat deras sida kontinuerligt under ett par månaders tid och somliga modeller verkar i princip aldrig finnas tillgängliga i vissa färgkombinationer.
Mycket mycket bra!![]()
Fick inte tag i originalnatot så detta fick duga, tycker det blev en riktigt bra färgkombo. Vad tycker du @JohnMonchard?
Mycket trevlig liten skapelse![]()