BOLDR Odyssey Freediver, en sommarfavorit. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt bra ut!Zulu framme, lite obekvämt just nu (pga behöver sitta åt mer i början) men blir nog bra med lite sol och bad/slitage
![]()
Estetiskt bra iaf, även med 22mm![]()
Känner samma. Passar inte alls med applicerade index.![]()
Meh...... För mig iaf.
Samma här, GMTn och 5303 med de snygga ändlänkarna däremot, de vill jag ha, nu!![]()
Meh...... För mig iaf.
Tycker de är lite för pricey. Jag småhoppas att de blir en flopp och man kan plocka upp ett ändlänk+spänne kit för halva priset på reaSamma här, GMTn och 5303 med de snygga ändlänkarna däremot, de vill jag ha, nu!
Tycker de är lite för pricey. Jag småhoppas att de blir en flopp och man kan plocka upp ett ändlänk+spänne kit för halva priset på rea![]()
![]()
Hur gillar du den? Är lite sugen på en.Gillar fortfarande min nya IXDAO och det Kinesiska urverket PT5000 imponerar, +2 sek efter ca 5 dygn
![]()
Så cool, hur upplever du storleken?![]()
![]()
Ovanligt stark lysmassa, brukar bara se liknande från Seiko eller Citizen.
Den är lite, men stor tavelyta så väldigt lätt att se tiden.Så cool, hur upplever du storleken?
Ja det är synd. De är ju en riktigt eyecatcher och man får nästan alltid kolla på klockan två gånger för att se vad tiden är, då man glömmer att man skulle kolla vad klockan var första gången man tittade.