PangFörPengenPucken idag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir nog en 38a ändå, frågan är vilken färg
Rösta gärnaför Blå
![]()
Ellerför Grön
![]()
Nej då inte tråkigt alls men dels så är svart slutsålt och jag hade nog ändå valt blått eller grönt, tycker just att brons och mässing gifter sig så otroligt bra i dom färgerna och framförallt i mattFinns inte svart? (Ja jag är lite tråkig..)
Om inte svart finns så hade jag valt blå.
Beklagar verkligen, djuren skänker så mycket kärlek. Styrkekramar från bonnen![]()
Lite OT, men idag somnade min lilla kille in. Endast två år gammal (purfärsk på bilden) blev han i måndags påkörd och tyvärr klarade han sig inte hela vägen. Hänger ju här en del så ville bara skriva av mig lite. Pussa era djur lite extra![]()
Den där va riktigt häftig, ett litet ha begär börjar växa...PangFörPengenPucken idag.
![]()
![]()
![]()
Det är en trevlig pjäs och det växande lilla begäret kostar inte mycket att tillfredställa. Då jag köpte uret i höstas så kostade det 780 kr inkl. allt.Den där va riktigt häftig, ett litet ha begär börjar växa...
Såg den här på K&S. Rätt trevlig.Nu blev jag smått besatt av en lax-tavla. Vad finns mer där ute?
De va ju väldigt överkomligt , såg att Amazon ville ha de dubblaDet är en trevlig pjäs och det växande lilla begäret kostar inte mycket att tillfredställa. Då jag köpte uret i höstas så kostade det 780 kr inkl. allt.
1 099,64kr 58%OFF | ADDIESDIVE Men's Luxury Watch 1000m diver's watch Waterproof luminous Sapphire Glass reloj hombre Automatic Mechanical Watches
![]()
ADDIESDIVE Herren-Luxusuhr, 1000 m, Taucheruhr, wasserdicht, leuchtendes Saphirglas, reloj hombre, automatische mechanische Uhren - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Såg den med, trevlig! Men fastnade inte riktigt av någon anledning!Såg den här på K&S. Rätt trevlig.
Avslutad - Vario Empire Seasons GMT Prisbump
Denna kom i ett byte men vi klickar inte helt och hållet vilket är synd på en så fin klocka. Skön storlek, kalasskick, magisk tavla och ”true” GMT. 👌🏻 Saxat från Vario. Limited Edition of 90 pieces Diameter: 38mm Lug to Lug: 46mm Thickness: 12mm Strap Width: 20mm Movement: Miyota 9075 True GMT...klocksnack.se
Tavlan är laxfärgad enligt Varios hemsida.
![]()
Vario Empire Seasons True GMT Autumn Salmon Automatic Dress Watch
Inspired by sleek geometry, elegant typography and bold designs of the 1930s, Vario’s Empire Art Deco Watch Collection is merging time with timelessness.vario.sg
De va ju väldigt överkomligt , såg att Amazon ville ha de dubbla![]()
Bezos vill väl köpa en ö till eller möjligen en ny rymdfärja...Sett flera aliklockor för 2-4 ggr mer på amazon![]()
Nu blev jag smått besatt av en lax-tavla. Vad finns mer där ute?
Nej tyvärr inte just nu, men kan beställa hem snabbt.Har du den med länk hemma?
Där åkte min spinnaker ut på annons och själv har jag en addiesdive 1000m puck på väg från AliExpress denna gången var det inte @Delgada som fick ner mig ett nytt Träsk utan @Smooth OperatorDet är en trevlig pjäs och det växande lilla begäret kostar inte mycket att tillfredställa. Då jag köpte uret i höstas så kostade det 780 kr inkl. allt.
1 099,64kr 58%OFF | ADDIESDIVE Men's Luxury Watch 1000m diver's watch Waterproof luminous Sapphire Glass reloj hombre Automatic Mechanical Watches
![]()
ADDIESDIVE Herren-Luxusuhr, 1000 m, Taucheruhr, wasserdicht, leuchtendes Saphirglas, reloj hombre, automatische mechanische Uhren - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
45 mm, men hur bärs den? Likt en Seiko tuna?PangFörPengenPucken idag.
![]()
![]()
![]()
Kan dessvärre inte svara på hur den är i jämförelse med en Seiko tuna då jag aldrig har haft en sådan på armen. Nåväl, uret är ju ingen blyg viol, men på min arm med en omkrets på ca 21 cm så tycker jag att den funkar. Sedan är det ju högst individuellt hur man upplever storleken. Tog en ny bild rakt uppifrån.45 mm, men hur bärs den? Likt en Seiko tuna?
21 cm är ju riktiga Bonna starka armar. Själv har jag runt 17,5 cm just nu. Men eftersom det inte är några bandhorn så brukar tonfiskar bäras smidigt. Hade en Darth Tuna o den funkade kalas o då hade jag smalare handlederKan dessvärre inte svara på hur den är i jämförelse med en Seiko tuna då jag aldrig har haft en sådan på armen. Nåväl, uret är ju ingen blyg viol, men på min arm med en omkrets på ca 21 cm så tycker jag att den funkar. Sedan är det ju högst individuellt hur man upplever storleken. Tog en ny bild rakt uppifrån.
![]()
Haft originalet från Halios, den var ännu större på 47mm men tyckte inte den satt illa. Lugg till lugg är väldigt kort. Men Tuna känns mindre iaf de 300m varianterna (än halios alltså iaf)21 cm är ju riktiga Bonna starka armar. Själv har jag runt 17,5 cm just nu. Men eftersom det inte är några bandhorn så brukar tonfiskar bäras smidigt. Hade en Darth Tuna o den funkade kalas o då hade jag smalare handleder
Precis Darth 1000 m är 48 mm o den satt som en smäckHaft originalet från Halios, den var ännu större på 47mm men tyckte inte den satt illa. Lugg till lugg är väldigt kort. Men Tuna känns mindre iaf de 300m varianterna (än halios alltså iaf)
Precis Darth 1000 m är 48 mm o den satt som en smäck![]()
Fortfarande ett attans trevligt ur tycker den här "gammelmedborgaren".Idag kör vi gammel-citizen.
![]()
Det var rackarns vad kortlivad den blev. Fantastiskt förmånligt pris du sätter. Kunde nästan stå "bortskänkes " som rubrik.Där åkte min spinnaker ut på annons och själv har jag en addiesdive 1000m puck på väg från AliExpress denna gången var det inte @Delgada som fick ner mig ett nytt Träsk utan @Smooth Operator![]()
Efter jag läste detta inlägget drog jag tillbaka annonsen, vore kanske idiotiskt att sälja den och förlora mer än hälften av priset jag gav. Då jag ändå trivs med den. Får fundera vidare. Denna policyn o bara ha en klocka se byta kankse är svårDet var rackarns vad kortlivad den blev. Fantastiskt förmånligt pris du sätter. Kunde nästan stå "bortskänkes " som rubrik.
Lite synd att man redan har en Spinnaker Fleuss, annars hade det ju varit läge nu.
Nåväl, alltid lika trevligt att lura ned dig i mina kaninhål. Även om det denna gång blev kortlivat. Ser fram emot att se en bronsplopp från Steeldive bland kossor och kalvar snart.
Hedersknyffeln @Smooth Operator lyckades med dig denna gång. Han är ju även medskyldig i olika grad till åtminstone tre av mina klockor.
Jag har ju dock inte samma förmåga att flippa som @hepanter och många andra. Jag får lite svårt att skiljas från en klocka jag gillar.
Dagens klocka för topic.
![]()