Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool tidgivare, vare sig det är med lådliggningslitage eller brukande dito. Slår du vall nu?
Varmt och skönt![]()
![]()
Härligt, ser ut att sitta som en smäck!![]()
![]()
Så landade mässingshelson från bäste @M26. Härligt grön tavla i lite svagare ljus men desto blåare i direkt ljus. Lite som havet, underbar! Trevliga dimensioner dessutom.
Lika men ändå inteNär du först la upp en bild på den nya tänkte jag att nu har han tappat det, men nu ser jag att det är en helt annan klockatjusig!
Det stämmer kör för fulltCool tidgivare, vare sig det är med lådliggningslitage eller brukande dito. Slår du vall nu?
Attans va snyggVarmt och skönt![]()
![]()
Haha jo eller mycket nära i alla fall, dom hade jag ju helt glömt bortHade inte du Nodus pastellklockor i samma nyanser ifjol?![]()
Äntligen kunde man kasta miron åt sidan.
Denna satt ju sjukt bra!!
Tack @M26 för mycket trevligt affär. Måste vara en av de finaste inslagningarna jag har sett också.![]()
![]()
![]()
![]()