Provkör Baltany retro diver. Ganska trevlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag bjuder på en sista bild på min ovanliga ZRC North Adventure
Efter att ha haft den ute på köp och sälj och sänkt priset flera ggr bestämde jag mig idag för att avsluta annonsen och lägga ut klockan på Tradera med 50kr utrop. Ett tips om det är någon som gillar denna typ av klockor. Sök Z.R.C så hittas den.
![]()
Den där ska jag definitivt vara med på!![]()
Kul att du är intresserad!
Det är en väldigt gedigen klocka som är vansinnigt häftig och ovanlig samt mkt mkt fint skick men jag har bestämt mig för att banta ner min klocksamling rejält för märker att vissa klockor inte används fastän jag vill ge de handledstid. Därav att jag släpper denna och sedan kommer släppa lite andra coola klockor som Zlatoust, Raven, VDB m.fl.
Märkligt att ZRC är så svårsålda. För de är ju så jäkla braJag bjuder på en sista bild på min ovanliga ZRC North Adventure
Efter att ha haft den ute på köp och sälj och sänkt priset flera ggr bestämde jag mig idag för att avsluta annonsen och lägga ut klockan på Tradera med 50kr utrop. Ett tips om det är någon som gillar denna typ av klockor. Sök Z.R.C så hittas den.
![]()
Märkligt att ZRC är så svårsålda. För de är ju så jäkla bra![]()
![]()
köarSpitfirekostar 6.000.000 biltemakorvar kostar den
Hörde jag körv?Spitfire6.000.000 biltemakorvar kostar den
Snyggt genomförd sandwich vilket annars är förvånansvärt ovanligt.Ofiltrerat. Denna gillar kameran.
![]()