• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lite svårt o slita blicken från denna skapelse.. 💙😇😁
IMG_1726.jpeg

För ett par veckor sedan träffade jag Oscar över en kaffe. Jag fick då möjlighet att testa och låna prototypen av hans första klocka Hult Aquatique. Vad jag tyckte om klocka? Det får du redan på i veckans video 😁

Ser fin ut! Har bara så jäkla svårt för den vita minutetracken. Samma sak som jag inte gillar på klockorna från Tusenö. Önskar att någon av dem gjorde med samma färg som tavla och bezel så hade man kunnat köpa ett svensktutvecklat märke!

Ända sedan jag såg timex släpp av deepwater reef i titan blev jag hooked. Har sökt efter en liknande men mindre variant av tudor fxd i svart och tror verkligen jag hittat vad jag söker i timex nya modell. Har modellen uppmärksammat någon annan? Har någon lyckats komma över den?

Länkar en recension av klockan på youtube.

Ser fin ut! Har bara så jäkla svårt för den vita minutetracken. Samma sak som jag inte gillar på klockorna från Tusenö. Önskar att någon av dem gjorde med samma färg som tavla och bezel så hade man kunnat köpa ett svensktutvecklat märke!
Och jag har svårt för klockor med t.ex helgrön tavla och bezel😁 jag vet dock att Oscar gladeligen tar emot feedback så dra iväg ett meddelande till honom. Eller köp en sådan här 😊

Bilagor

• IMG_0562.jpeg
    IMG_0562.jpeg
    990.7 KB · Visningar: 7
Tillbaka
Topp