• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stowa marscherar in!

image.jpg

...Första halvåret med Stowa Partitio avverkat och jag är fortfarande nykär!
Snyggt! En liten recension kanske?

Ja, bra pris...men personligen hade jag valt utan logga o datum.
Kan man tänja sig logga o datum på en Stowa flieger - SLÅ TILL DIREKT!
Precis min tanke.

Dock är det som du skriver, kan man tänka sig logga och datum så är det bara att köpa.
Klockan är ju riktigt fin även med dessa attribut:)

Trevligt med lite marknadsföring här, det tackar vi för @wotan
Ur ett historiskt perspektiv är jag helt med er vad häller datum, logga etc. I mitt fall köptes klockan inte riktigt utifrån det utan värderade funktion högre, använder själv datumfunktion hela tiden.
Om någon är intresserad så finns den fortf kvar, bara att höra av sig via PM.

Trevligt med lite marknadsföring här, det tackar vi för @wotan
Ur ett historiskt perspektiv är jag helt med er vad häller datum, logga etc. I mitt fall köptes klockan inte riktigt utifrån det utan värderade funktion högre, använder själv datumfunktion hela tiden.
Om någon är intresserad så finns den fortf kvar, bara att höra av sig via PM.
Förstår dig med datumfunktionen, ibland saknar man den!

Jag har drygt två års erfarenhet av Stowa Partitio "Handaufzug". Köpt ny. Flitigt använd! Efter drygt två år tappar den endast 60 sek per månad! Sitter ett ETA 2401-verk i den. Känner mig fortfarande supernöjd!
IMG_4036.JPG
Ser bra ut den också! :)
Känns som att Sinn och Stowa ligger ganska nära varandra i design, kvalitet och pris på sina modeller. Är det en rättvis jämförelse?

Tillbaka
Topp