Snyggt! En liten recension kanske?![]()
...Första halvåret med Stowa Partitio avverkat och jag är fortfarande nykär!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! En liten recension kanske?![]()
Mycket fin!![]()
Precis min tanke.Ja, bra pris...men personligen hade jag valt utan logga o datum.
Kan man tänja sig logga o datum på en Stowa flieger - SLÅ TILL DIREKT!
Klart vi skaPlåga inte en som sålde sin (utan logga datum) nyligen på forumet....![]()
Förstår dig med datumfunktionen, ibland saknar man den!Trevligt med lite marknadsföring här, det tackar vi för @wotan
Ur ett historiskt perspektiv är jag helt med er vad häller datum, logga etc. I mitt fall köptes klockan inte riktigt utifrån det utan värderade funktion högre, använder själv datumfunktion hela tiden.
Om någon är intresserad så finns den fortf kvar, bara att höra av sig via PM.
Nytt på Stowa-frontenHade gârna haft en sådan här liten goding!
![]()
Bild lånad från Stowas hemsida. Vintage till vänster och nytt till höger. Är egentligen inte så förtjust i romerska siffror...men här tycker jag det funkar!
Varför bytte de logotyp?!
Snygg! Vad är det för storlek på den, 40?Fick hjälp av dottern att öppna ett litet paket idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snygg! Vad är det för storlek på den, 40?
mysigt! grattis till en bra klocka!Fick hjälp av dottern att öppna ett litet paket idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Låter som en perfekt storlekTack. Älskar b-uhr tavlorna.
Jajamen, den är 40. Lite för liten för min smak men kunde inte motstå tavlan
Tackmysigt! grattis till en bra klocka!
Låter som en perfekt storlek
Stowa börjar kännas mer och mer intressant, de har flera vettiga modeller!
Vad har du för erfarenheter av märket?
Kul! Skriv gärna några intryck i tråden när du har lite mer kött på benenJag har ingen tidigare erfarenhet faktiskt.
Det är min första klocka från Stowa.
Men jag gillar det jag sett hittills![]()
HejKul! Skriv gärna några intryck i tråden när du har lite mer kött på benen![]()
Trevligt! Har tittat lite på deras flieger klassisk 36 no logo, tycker den ser riktigt skön ut. Tankar om den?Hej
Jag har haft två klockor från stora, en dykare och ett b-uhr. Riktigt mumsiga klockor som håller god kvalitet!
Fick hjälp av dottern att öppna ett litet paket idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kul! Skriv gärna några intryck i tråden när du har lite mer kött på benen![]()
HejTrevligt! Har tittat lite på deras flieger klassisk 36 no logo, tycker den ser riktigt skön ut. Tankar om den?
Ser bra ut den också!Jag har drygt två års erfarenhet av Stowa Partitio "Handaufzug". Köpt ny. Flitigt använd! Efter drygt två år tappar den endast 60 sek per månad! Sitter ett ETA 2401-verk i den. Känner mig fortfarande supernöjd!
![]()
Ser bra ut den också!
Känns som att Sinn och Stowa ligger ganska nära varandra i design, kvalitet och pris på sina modeller. Är det en rättvis jämförelse?